“Den beste pizzaen”
Anmeldelse av La Plaza Pizza

La Plaza Pizza
Vurdert som nr. 7 av 34 Restauranter i Gerani
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Den beste pizzaen i hele fylket, her får du virkelig mye mat for pengene. Her har de alt fra pizza, burger, spagetti, salater osv. her går vi hver søndag hvis ikke noe annet dukker opp, alltid topp service

Takk, Ankiapp

Anmeldt 7. august 2018

Vi bodde på Villa anna Marie, og ønsket en ettermiddag noe lett/enkelt mat. VI ringte til La Plaza Pizza. Vi bestillte 6 store pizzaer, og de var store!! og gode. Pizzabudet kom på mopped iløet av 20 minutter, ov vi var alle kjempe fornøyde. Vi gjorde dette ett par ganger til:)

1  Takk, Anett H
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi leste her på TripAdvisor og måtte prøve pizza her. Vi startet med innbakt hvitløksbrød med tomat og bacon. Veldig godt og neste mer enn nok for to. Vi bestilte også en pizza med Gyros kjøtt. Den smakte veldig bra. Vi tok den minste pizza som er mer enn nok for to personer. Størrelse XL må nok holde til engel familie med den gode bunnen og mye fyll. Ta turen innom om du er i Gerani. Anbefales!

1  Takk, larsg942
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Var her flere ganger under vårt opphold i Gerani. Bestilte også et par ganger til hotellrommet.
Blid og hyggelig betjening og veldig god pizza. Kan absolutt anbefales!!

1  Takk, LinnAime79
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Ønsker å gi La Plaza Pizza vår beste anbefalinger! Meget god pizza og hyggelig betjening! Eneste aberet var at de ikke hadde barnestol, men vår 1,5 åring klarte å sitte heldigvis på vanlig stol en stund. All in all, fin restaurant opplevelse!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ronny Manuel D

Reisende som så på La Plaza Pizza, så også på

Har du vært i La Plaza Pizza? Del dine erfaringer!