Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig og rolig plass å være med tanke på å kunne slappe av på ferie. Samtidig veldig nært både strand og Platanias, og evt andre plasser om en vil ha noe mer liv og røre på kveldstid. Veldig god mat på plassen, og kosli og humoristisk betjening. Anbefaler å reise hit, noe som vi kommer til å gjøre igjen.

Takk, MonicaT2246
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har nå vært her i 2 uker og vi har hatt et fantastisk opphold, mye på grunn av Manolis og staben hans. Rene rom, god service og blid og hyggelig betjening. Anbefales ❤ har allt bestillt til neste år.
Mvh
Inger Marie

2  Takk, Inger Marie V
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket er at det er rent og ryddig overalt. Ute, inne, bad, toaletter og basseng. Du finner ikke noe spindelvev her nei! Maten er nydelig, og man får mye mat for pengene. De ansatte er utrolig blide og serviceinnstilt! Og de yter det lille ekstra for at man skal få en fin ferie! Det betyr mye å føle seg velkomne,til enhver tid. Kort vei til stranda er det også! En plass vi ikke har betenkeligheter med å komme tilbake til. Anbefaler ett besøk på dette hotellet!

1  Takk, monicamB6507HT
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Høy service og koselig betjening.
Flott for barnefamilier og nærheten til strand er ypperlig.
Anbefales på det sterkeste. Kommer til å reise hit flere ganger. Med tenåringer på tur så passet det bra!!

Takk, Beate V
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Mitt lille paradis på denne jord er dette hotellet :)
Det var fjerde gangen jeg var der nå og det er fortsatt like flott og hyggelig. Neste år håper jeg å få til to uker.
Tusen hjertelig takk Mr. Manolis og resten av staben for den supre jobben dere gjør for at alle skal ha det bra.
Lise , Norge.

Dato for oppholdet: august 2018