“DEN BESTE FAMILUERESTAURANTEN DU KAN TENKE DEG!”

Fratelli Pizzeria Popolare
Vurdert som nr. 16 av 78 Restauranter i Olhos de Agua
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn, Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært på Fratelli flere ganger i året i 12 år og aldri vært skuffet! Vi var der ikke i 2020 pga Covid-19 og derfor var det ekstra godt å være tilbake denne gangen! Ny meny, men fortsatt like bra! Fantastisk pizza og pasta, men også gode alternativ for barn, god vin og gode drinker + fantastiske drinker! Har du vært der en gang, husker de deg! Rett ved stranden gjør at det er fantastisk beliggenhet for familier. Tips: kom tidlig, her er det ofte kø! Har du vært der en gang, kommer du tilbake! Stengt på tirsdager.

Takk, johnkristians2020

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Utålmodige og til dels uhøflige servitører, kombinert med kanskje den dårligste carbonara gjennom tidene, gir dette stedet en toer. Gå heller på den italienske lenger opp i byen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Finn E
Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Endelig fant vi en restaurant med god mat. Dette ligger i motsatt retning av hovedgatene. Retning mot faro. Men det var ett koselig lite strøk. Restauranten var stor og oversiktlig. Vi var der litt sent men det satt folk der og de om jobbet der var veldig hyggelige. De kom innom å spørte om alt var bra, etter de så kjæresten min og jeg byttet pizza. Men det var bare at jeg angret at jeg ikke hadde kjøpt den samme som han så ville han ha min. Vinn vinn for oss.
Jeg var såå glad vi fant god mat!
Øl & god pizza reddet den uka!:)
Absolutt verdt turen!!!

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, hegemaritak
Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Kjæresten og jeg spiste middag her, hun bestilte pizza med peperoni og jeg havaiana (hawai).
Veldig god pizza, anbefales!
Hyggelig betjening, fikk mat etter kort tid.
Veldig ålreit at de kom med gjevne mellomrom og spurte om maten var god og om det er var noe mer vi ønsket, la også merke til at de sjenket vin etter forespørsel fra kelner.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Marius L
Anmeldt 15. mai 2016

Pizza er alltid bra, og her er den veldig god! Også pastaen kan anbefales. Med den fantastiske beliggenheten kombinert med god mat og personlig service blir dette lett en innertier. Må alltid hit når jeg er i Portugal.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Karaokestar

Reisende som så på Fratelli Pizzeria Popolare, så også på

Albufeira, Faro District
Olhos de Agua, Albufeira

Har du vært i Fratelli Pizzeria Popolare? Del dine erfaringer!