“Helt grei plass”

man. 6.2.
20:00
Vurdert som nr. 9 av 52 Restauranter i Camara De Lobos
Kjøkken: Sjømat
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bra utvalg av fersk fisk. Fisk kommer med ben, så vær obs på dette. Hyggelig betjening, men glemte hvitløksbrød som ble bestilt. Litt dyrt ift hva vi har betalt for ca samme måltid andre plasser. Totalt 76€ for en forrett, to fisk, to vann og et glass vin. Flott utsikt, men lokalet ble veldig varmt når solen stod på.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jflars

Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Her kan man bli hentet på ditt hotell og kjørt tilbake når du er ferdig. Det er mulig å velge sin egen fisk i en flott fiskedisk. Fisken blir tilberedt i en vedfyrt ovn. Da vi var her var det også en opptreden av en folkedansgruppe. God mat og stemning.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, snasen
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2017

Kjære kunde,
Det er veldig viktig å vite at du var veldig fornøyd med oss.
Takk for at du deler det, og vi håper å se deg igjen i nær fremtid.

Med vennlig hilsen

Kjøttby / fiskeby

Vila Do Peixe/ Vila Da Carne Restaurantes

Anmeldt 18. november 2016 via mobile enheter

Utrolig skuffet etter å ha funnet denne omtrent på topp gjennom trip advisor. Forferdelig service. Vi var omtrent alene i det store lokalet og det var 5 servitører på jobb. Tror kun 1 av de snakket engelsk, og vi fikk ikke servert drikke før vi var omtrent ferdig med forretten. Forretten var standard for huset med 3 små forskjellige appetittvekkere og brød. Smakene var dessverre ikke noe særlig. Til hovedrett gikk vi for deres spesialitet med helgrillet fisk. Denne smakte godt, selv om det var strevsomt å rense for bein. Midtveis i måltidet forsøkte vi å få bestilt litt mer å drikke, men det var vanskelig å få kontakt med personalet. Når vi til slutt ble koblet til riktig kelner gikk det fremdeles lang tid fra vi bestilte til vi fikk påfyll, mens gutta bare gikk rundt og vimsa. Provoserende. Prisene var i tillegg høye. Aldri mer!

Dato for besøk: november 2016
Takk, Marius B
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2016

Kjære kunde,
på vegne av laget mitt og jeg, vi er virkelig lei meg for det som skjedde.
Vi tror at vi er ikke så vet ikke hva som skjedde konkret.
Gi den fordelen av tvil og komme tilbake.

tusen takk

Vila Do Peixe / Vila da Carne

Anmeldt 25. mars 2016

Moderne restaurant som ligger på oversiden av Camera de Lobos med god utsikt.
Maten var imidlertid en stor skuffelse.Spiste baccalao som var badet i olje og hadde en merkelig smak.Fruens bouillabaisse var heller ikke noe å skrive om.
Når servicen var dårlig og prisnivået høy, ble dette en skuffelse.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, 195kd
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2016

Dear Customer,
terribly sorry that your experience with us wasn't what you expected.

Believe we are doing everything to improve our service on that matter.
Actually you can see after you important comment here we had a marvellous comments, thank you for let us know that situation.

When in Madeira please give us a visit.

Vila Do Peixe / Vila Da Carne

Anmeldt 9. desember 2015

En hyggelig og veldig vesmakende lunch etter en god tur langs kysten fra Funchal. Anbefaler dagens fangst. Svært god dorade og gode sauser

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Petter M
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2015

Kjære kunde,
Takk for din kommentar, men fremfor alt et besøk til restauranten.

Takk og enda en neste besøk.

Vila Do Peixe / Vila Da Carne

Reisende som så på Restaurant Vila do Peixe, så også på

Funchal, Madeira
Camara De Lobos, Madeira

Har du vært i Restaurant Vila do Peixe? Del dine erfaringer!