Åpen i dag: 08:30 - 13:00, 15:00 - 18:30
Takk for turen!

Tusen takk for en herlig tur. Nydelige natur, fin utsikt, stødige og gode hester :-) kjæresten min... les mer

Anmeldt 8. august 2017

Oslo, Norge

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Santo da Serra
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Begynte å ri i voksen alder og fikk oppleve min første ridetur i naturen på Apolo, en fantastisk flott hest fra Quinta do Riacho. Var så heldig å være alene med Puablo på 2 1/2 times tur i nasjonalparken. Vi red langs levadaen i variert terreng. Fikk både trave og galoppere litt. En fantastisk ride- og naturopplevelse. Turen var så vellykket at den måtte gjentas. Neste tur var med Paula og tre andre "jenter". Været var ikke helt på vår side men det gjorde ikke så mye, opplevelsen var like fin. Stor takk til Paula og Puablo for flotte opplevelser. Rolige og fine hester som åpenbart blir tatt veldig godt vare på. Dette er virkelig flotte mennesker som er genuint opptatt av dyrevelferd. I tillegg til hestene tar de vare på mange hjemløse hunder. Anbefales på det varmeste!!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, solveigbb68
Anmeldt 10. juni 2015

En fantastisk opplevelse; kun Paula, jeg og en britisk herremann på en avslappende rusletur i nydelige omgivelser. Jeg smilte fra øre til øre hele turen igjennom. Hesten min, Apollo, var en trivelig kar, rolig, snill og lett å ri. Paula var en ypperlig guide og rideinstruktør; absolutt en opplevelse jeg skal unne meg hvis jeg drar tilbake.

Dato for opplevelse: mai 2015
Takk, Wildresens
Anmeldt 15. desember 2014

Dette kan anbefales også til de som ikke har noen erfaring med riding. Selv om vi ikke var heldige med været, ble det en hyggelig tur. Rolige fine hester og mye bra informasjon underveis.
Stor takk til Paula som hentet oss på hotellet og guidet oss på turen.

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, Per S
Anmeldt 18. september 2014

En veldig flott ridetur med en super innstruktør.
Ble hentet på hotellet og vi hadde en flott ridetur i kupert terreng. Denne stallen og turen kan anbefales til alle som liker å ri. Veldig fine og snille hester.

Dato for opplevelse: september 2014
1  Takk, Kjaate
Anmeldt 19. august 2013

Vi ble hentet på hotellet, og stanset på veien for å ta med flere ryttere.
Makkeren fikk være med uten kostnad, selv om han kun skule sløve i skyggen med en bok og ikke benytte seg av tilbudet om ridning.
Etter 15-20 min kjøring ankom vi stallen som ligger langt oppe i fjellet. Dette er klart en fordel, da en kan ri direkte ut i terenget, uten å måtte skritte langt på asfalt først.
Jeg fikk meg en kjempe tur alene sammen med Paulo i svært kuppert tereng. Vi var super heldige med været og fikk noen fantastiske opplevelser på ulike utkikkspunkt høyt oppe på fjellet, ca 1500 m.
Det var varmt denne dagen, og vi to hadde så mye å prate om, at det meste av turen foregikk i skritt.. men, jeg er overbevist om at vi hadde kunnet skrudd opp tempoet hadde jeg bedt om det.
Jeg storkoste meg, og satte vel så stor pris på at jeg fikk lov til å selv stelle hesten etter turen!
Alt i alt en av de store Madeira opplevelsene for meg på min siste dag på øyen.

Dato for opplevelse: august 2013
2  Takk, HHL2013