“God mat”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

God mat, store porsjoner og hyggelig betjening. På søndager ekstra lokale retter på menyen.
Koselig sted, litt skjermet fra veien med beplantning.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Gunnar_Kristiansand

Anmeldt 7. august 2019

Etter 2 besøk tillater jeg meg å si noe om dette stedet. Allerede ved første besøk ser vi at det hersker et strengt hierarki i betjeningen. Men det blir feil når gjester oppfatter dette. Dette gir ikke meg den atmosfæren jeg ønsker å spise under.
Etter andre besøk fikk jeg bekreftet mine tanker fra første besøk
Fine omgivelser og god mat - ålreit pris.
Men jeg gidder ikke å spise og se på at ansatte blir hauset rundt som piska skinn. Det gir meg en dårlig restaurantopplevelse

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, LasseA3
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

God mat og en utsøkt geit (!), men med mange gjester mangler de litt oversikt. Vi bestilte en voksen meny med masse knask, men fikk ikke alt servert. Samtidig fikk vi det på regningen. Det løste seg etter å ha pratet med sjefen, men følte oss forsøkt lurt. Maten var god og desserten var nydelig. Frukt og is på huset. Husets vin er også å anbefale! Rett og slett en verdig smaksopplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, K7414HSsimonr
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant hvor man utendørs sitter lunt og hyggelig under trærne, selv om restauranten ligger midt i et veikryss. Tenåringen gikk for pizza og mor for gresk spesialitet i form av pai med lammekjøtt og gode oster. STOR pai som jeg ikke klarte å spise opp, dessverre, til tross for at det smakte fortreffelig...

Veldig hyggelig at huset byr på frukt etter endt måltid. Enkelt, men veldig godt.

Litt trøbbel med engelsken og misforståelse da vi skulle betale. Observerte at det var et større selskap som hadde noe av det samme underveis, men ellers upåklagelig og vennlig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 695ingridj
Anmeldt 24. april 2019 via mobile enheter

Stedet her hyggelig innredning, hyggelig personale. Jeg var ikke sikker på hva jeg ville ha, jeg spurte derfor kelneren hva han anbefalte. Han foreslo noe som het «Marias spesial». Maten var OK, ikke noe jeg ville anbefale andre å prøve.
Hyggelig betjening, men de var litt overarbeidet forhold til antall gjester, så ble tidvis noe lang ventetid.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Y1826CMdanielh

Reisende som så på Maria's Restaurant, så også på

Stalos, Chania fylke

Stalos, Chania fylke

Har du vært i Maria's Restaurant? Del dine erfaringer!