Anmeldt 12. september 2019

Veldig lytt på hotellrommet. Hørte til og med telefonen ringe i resepsjonen inne på rommet. Våknet av bråk hver morgen. Bråkete baderomsvifte. Lite utstyr å lage mat med. Det var aldri noen tilgjengelig i resepsjonen. Skulle betale turistskatt etter utsjekking, men pga. problemer med bankterminal ble vi bedt om å komme tilbake senere og betale den da. Problemet var at det aldri kom noen etter dette som vanlig. Måtte legge pengene i resepsjonen og gå.

Ble også spurt av ei vaskedame når vi hadde tenkt å sjekke ut. Oppga kl. 12 og fikk bare et sukk tilbake fordi hun ville vaske rommet tidligere. Ved utsjekkingstidspunkt sto hun klar med vaskebøtta utenfor rommet.

Elendig mat på poolbar'en. På ankomstdagen bestilte vi hamburger og spagetti. Det tok over 1 time før maten kom, i tillegg var den kald. Spiste aldri her etter dette. Pluss for store rom og fin beliggenhet.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, carolineblomvik
Anmeldt 11. september 2019

Bodde en uke i en 2-roms leilighet på bakkenivå med kjøleskap, kokeplater og en grei A/C (kun på soverommet). Det er de minste rommene jeg har bodd på, med et knøtlite bad hvor det ikke var plass til å henge opp håndklær en gang. Utrolig at de så vidt fikk plass til en dusj, vask og en do med løst toalettsete. Terrassen var grei, men sengene hard, hjalp litt at vi etter første natt fikk en overleggsmadrass oppå madrassene.
Sovekomforten var elendig da A/C-bråket, og selv om vi åpnet vinduet var rullegardinet så tett på vinduet at det ikke kom luft inn.

Betjeningen var hyggelige, og det var veldig rent over alt. Frokosten hadde jeg skippet om jeg hadde visst på forhånd hvor simpel den var. Savnet en eller annen form for stekt egg og ferskt brød.

Resepsjonspersonale finnes ikke her, da må man ta kontakt i baren.

Hvis du ikke er en morgenfugl, kan du glemme å få plass på en solseng ved bassenget, dessverre. Da må du opp lenge før frokost.

Stranden var fin med nok av gratis solsenger og parasoller, men mange vonde småsteiner rett under vannkanten når man skal uti vannet.

Vi spiste lunsj i cafeen ved poolen/stranden hver dag, kjempegod mat her. Ellers er det mange supre restauranter i nærheten og langs stranden. Bussen til Chania går rett utenfor hotellet, hvert 20 minutt.
Det vi spiste i cafeen, satte vi på rommet, måtte aldri signere på noe. Da vi siste kvelden ville betale dro bartenderen frem en håndskrevet bok og summerte… Betalte uten å få kvittering (selv om vi spurte). Vi hadde heller ingen mulighet til å sjekke om summen stemte… men fant ut med litt hoderegning og hukommelse at totalprisen ikke var så urimelig…
Dere som leser dette må bare tenke deres, men jeg synes dette var/er veldig mistenkelig…

Dato for oppholdet: september 2019
3  Takk, Gunnar_Kristiansand
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er veldig fint og nytt, og ligger rett på stranden. Derfor er det veldig synd at personalet er nærmest umulig å forholde seg til.
For det første så var det aldri noen tilgjengelig i resepsjonen, selv om resepsjonen skulle være åpen. De to numrene til hotellet var begge til resepsjonen, og det nytta jo ikke når det ikke var noen der. Når vi trengte å få tak i noen måtte vi gå til poolbaren. Det virket også som om det kun var én mann, George, som visste noen ting. Alle gangene jeg spurte de i poolbaren om noe, så måtte de spørre George først, som ikke var tilstede, og det tok veldig lang tid å få svar.
Vi følte også at vaskedamene var veldig påtrengende. Til tross for at «do not disturb” hang på døra, og vi sa nei takk når hun banket på, så presset hun seg inn på rommet og vasket, selv om vi var på rommet.
Vi bodde på rom nr. 1 og det hadde vi litt problemer med toalettet. Da vi først kom til hotellet fikk vi ikke spylt ned, så jeg gikk for å spørre etter hjelp (i poolbaren). Jeg fikk da beskjed om at de skulle sende noen til å se på det, men da vi kom tilbake på rommet senere funket det fortsatt ikke. Så jeg gikk for å spørre igjen. Da fikk jeg beskjed om at vi måtte trykke hardt og fort, på det jeg opplevde som en ganske ufin måte. Vi opplevde fortsatt problemer med toalettet, og det var ikke før Apollo tok kontakt med hotellet at den ble fikset.
Til slutt ble det til at jeg og kjæresten min helst holdt oss borte fra hotellet eller inne på rommet. Vi følte oss rett og slett ukomfortable rundt personalet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 381vildek
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Jeg anbefaler virkelig dette hotellet, det er uten tvil det beste 3-stjerner rankede hotellet jeg har bodd på. Veldig trivelig atmosfære, perfekt beliggenhet på stranda, høy standard på maten og fint bassengområde. Rommet vårt (2-roms leilighet) var veldig fint, og det kostet ikke noe ekstra for air-condition. Busstopp, bakeri og matbutikk er rett utenfor hotellet. Kan godt tenke meg å bo her igjen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, therandreassen
kalio81, g på Tropicana Beach Hotel & Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

thank you ,Hope to see you soon.

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig bra.rolig og renslig. Strandbaren tør jeg ikke ikke spise mat på. Fikk en tsatsiki som var ikke god, klaget til kelneren, men han smakte på den og sa at det var slik den skulle smakeButikken over gata hadde bedre en dette. Etter dette ville vi ikke spise her. Prøv heller 15 meter til venstre, de vet hvordan tsatsiki skal smake.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 216arilda