“Fantastisk”

Vurdert som nr. 13 av 33 Restauranter i Stalos
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5 uker siden

Var her for 11 år siden, men da var det bare en liten restaurant ved veien. Nå... er restauranten helt ned til stranden. Vi var heldige og fikk bord helt ved stranden. En veldig bra atmosfære og en flott utsikt over stranda og sjøen ved solnedgang.
Veldig hyggelig kelner, og fantastisk god mat! Vi hadde alle 3 greske retter. Beste måltidet vi hadde under denne ferien.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Gunnar_Kristiansand

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Beste stedet hvor vi fikk Gyros. Måtte spise her flere ganger fordi maten var supergod.
Veldig service innstilt personale. Veldig glad for å kunne bidra til hyggelige kvelder. Enkelte dager levende musikk. Veldig bra!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, evabauerj
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Dette var min beste matopplevelse under oppholdet. Vi fikk anbefalt langtidsgrillet svinekjøtt med gresk salat og tsatziki, noe jeg bestilte. Porsjonen var nok for både meg og min venninne, så vi endte opp med å dele. Kjøttet var nydelig og utrolig mørt og saftig med god stekeskorpe. God service også, og vi fikk velge mellom en rekke ting på huset da vi ba om regningen. Bra for oss som ikke var så fan av Raki som ble servert overalt ellers.

Takk, 884yvonnes
Anmeldt 4. august 2018

Her spiste vi lunsj hver dag. Kunne gå rett opp fra stranden og spise hver dag er ferie. Vi har hvert her tidligere og likte oss godt den gangen og.

1  Takk, Gunhild63
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Grei god mat. Morsom betjening, flott ned på stranden. Maten var god. Men savnet litt oppvartning, ble ikke spurt om ekstra drikke og dessert ble ikke tilbydd.

Takk, frankpX7093IN

Reisende som så på Pyramis Restaurant, så også på

Stalos, Chania fylke

Har du vært i Pyramis Restaurant? Del dine erfaringer!