Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Bodde der en uke. Fine og rene fasiliteter. Helt ok frokost med utvalg av varmmat. Bar betjent frem til ca midnatt, med lunsjservering på dagtid. God atmosfære hele tiden, mest egnet for barnefamilier. Kort vei til stranden og mini market tilhørende hotellet.

Takk, Kris-lie
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 1 voksen og 2 ungdommer som bodde på dette hotellet fra 4.-12.juli 2019. Vi hadde et flott opphold. Rommet var rent og håndklær ble byttet hver dag. Personalet var hyggelige og imøtekommende. Bassengområdet var fint. Stort basseng og nok solsenger, så man slapp å stresse ut om morgenen. Vi hadde 1 roms leilighet med utsikt over bassengområdet. Noe vi var veldig fornøyd med. Lite og godt utstyrt kjøkken og gode senger. Brukte 7 minutter på å gå til stranden. Tok buss til Platanias som kostet under 2 euro pr.pers.hver vei. Og tok taxi til Chania(fordi bussen var fullpakka) som kostet 13 euro hver vei. Lite butikker i området rundt hotellet, med unntak av supermarkeder. Men mange gode restauranter. Det er også en fin minigolfbane nede i gata. Kunne godt dratt dit igjen

3  Takk, 884jannek
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger tilbaketrukket i rolige omgivelser. Kun 5 minutter å gå til gamleveien med strand og mange restauranter. Nydelig uteområde med barne-og stort voksenbasseng. Nok solsenger og parasoller til alle. Meget hyggelig betjening og rent og pent over alt. Et lite supermarket i tilknytning til hotellet. Anbefales og kommer gjerne igjen

2  Takk, Compass372491
Anmeldt 21. august 2018

Hotellet var passelig stort og lå fint til på oversiden av hovedvegen. Det tok cirka 5-7 minutter å gå ned til stranden. Hotellet hadde et flott basseng med et lite barnebasseng der alle våre 3 unger koste. Godt med plass på solsengene og ingen stress med å legge ut håndduker tidlig om morgenen. Liten koselig bar med allsidig servering fra tidlig morgen til 23.00. Flott at det var stille på hotellet fra 23.00. Hyggelig betjening som var behjelpelig med det meste, og det var et lite minimarked rett ved siden av hotellet med fersk brød og rundstykker hver morgen. Husk å være tidlig ute med ferske bakervarer, minimarkedet åpnet kl.08.00

Romtips: Fredelig og behagelig hotell
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, haroli
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Fint lite hotell med alle rettigheter, som ligger ca 300m fra stranden. Rolig plass og har et fint uteområde med basseng både for voksne og for barn. Gåavstand til mange restauranter i nærområdet. Perfekt for barnefamilier selv om rommene kan være noe små i størrelse.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, kuulman64