“God mat hyggelig sted”

Kjøkken: Gresk, Italiensk, Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og hyggelig betjening. Absolutt vært ett besøk.
Avslappende atmosfære. Fult når vi var der, kan være nyttig å bestille bord

Dato for besøk: august 2018
Takk, sverrehenningp

Anmeldt 3. september 2017 via mobile enheter

God mat til en billig penge. Vi endte opp med å spise her hver kveld. Stor og variert meny. Hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2017
Takk, Kaffedama
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og betjening. Maten kom raskt og den smakte og så delikat ut. Tror det må være den beste calsone pizza jeg noensinne har smakt. Alltid mye folk der.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Anita M
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Vi har vært her to ganger i løpet av vårt opphold i Analipsi. Vi likte spesielt godt mousakka, gresk salat, tzatziki og hvitløksbrød. Hyggelig at personalet kjente oss igjen da vi kom andre gang. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, kristineskinnese
Anmeldt 20. juni 2017 via mobile enheter

Flott restaurant hvor man kan bestille etter eget ønske og behov. Kjempe god mat og hyggelig betjening. Vår stamrestaurant i Analipsi.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, GunvorB23

Reisende som så på Volkano, så også på

Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du vært i Volkano? Del dine erfaringer!