Agoda.com
Trip.com
Official Hotel
Anmeldt 4 uker siden

Dato for oppholdet: april 2021
Golden Hospitality Group, General Manager på The Golden Crown Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

Romtips: Second Floor rooms with balconies

Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: april 2021
Golden Hospitality Group, General Manager på The Golden Crown Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2021

Anmeldt 16. april 2021

Dato for oppholdet: mars 2021

Anmeldt 30. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021
Golden Hospitality Group, General Manager på The Golden Crown Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2021