Gratis avbestilling frem til 17.08.22
Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: juli 2022
Golden Hospitality Group, General Manager på The Golden Crown Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 dager siden

Anmeldt 1 uke siden

Dato for oppholdet: juli 2022

Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Romtips: Staying for a week or more shows the best in Kandy
Dato for oppholdet: juni 2022
Golden Hospitality Group, General Manager på The Golden Crown Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2022

Anmeldt 21. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022