“Enkel, men grei lokal restaurant”
Anmeldelse av Botequinho

Botequinho
Vurdert som nr. 64 av 362 Restauranter i Paulista
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Har besøkt dette stedet mange ganger da den ligger kun 100 meter fra vårt hus. Restauranten tilbyr ulike kjøtt og fiskeretter av det mer enkle slager. Maten er tilberedt slik lokale brasilianere helst vil ha de. Nemlig at alt er overstekt. Denne gangen bestilte vi kylling og den var alt for tørr på grunn av at den er grillet for lenge.
Min kone forsøkte også å bestille et glass vin, men det var ikke mulig. Man måtte kjøpe en hel flaske og som det ofte er her i distriktet, utvalget er kun en type vin. Her er det kun øl og cola folk vil ha.

1  Takk, arveb387

Anmeldt 23. februar 2016

Dato for besøk: november 2015
Anmeldt 31. januar 2015

Dato for besøk: januar 2015

Reisende som så på Botequinho, så også på

Har du vært i Botequinho? Del dine erfaringer!