“God salat og hyggelig servitører!”
Anmeldelse av Chicago Pizza

Chicago Pizza
Vurdert som nr. 25 av 36 Restauranter i Gilleleje
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kom med hunden vår for en rask, enkel lunsj og fikk et bord utenfor på terrassen i skyggen. Veldig hyggelig ansatte som tok vår bestilling og satte frem en skål med vann til hunden. Bestilte 2 mixed salads med reker, som var en god og fresch salat. Kom på ca 240 dkk for 2 stk salater og 2 stk 0,5L øl.

Takk, Julia L

Dato for besøk: september 2020
Anmeldt 18. september 2020

Reisende som så på Chicago Pizza, så også på

Gilleleje, Gribskov Municipality

Har du vært i Chicago Pizza? Del dine erfaringer!