“Bare om du røyker, har hund eller elsker alt du kan spise buffet”
Anmeldelse av Restaurant far til fire

Restaurant far til fire
Vurdert som nr. 6 av 32 Restauranter i Gilleleje
Kjøkken: Dansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. august 2016

Den eneste grunnen til å besøke denne restauranten er om du røyker, har hund eller simpelten digger å stappe i deg dårlig stekt kjøtt og kald saus. Etter anbefalig (!) dro min familie på fire til Far til 4 for å prøve den anbefalte grill buffeten. Med 2 sultne tenåringer var valget enkelt, og siden været var godt satte vi oss ned på uteserveringen. Mange gjester hadde med seg hund, noe vi ikke har noe imot, heller ikke det at andre gjester røyker har vi noen problemer med, derimot var hele uteserveringen svært sliten, og ikke minst dårlig rengjort. Bak en disk sto en ung gutt og stekte kjøtt, tilbudet var svin, entrecot og pølser. Svinet var tørt, entrecoten overstekt og ødelagt og pølsene var fullstendig smaksløse. 3 sauser ble tilbudt fra en self service varmegryte, noe som var udelikat og ikke minst ødelagt av timer med varmepåvirkning. Den inkluderte salatdisken var nesten tom for alt annet enn kål, og ble ikke fylt opp så lenge vi satt ved bordet. Vi ble betjent av 3 ulike servitører, og det eneste positive var at de var relativt enkle å få fatt i. Om a la carte menyen hadde et en høyere kvalitet vet vi rett og slett ikke, da et nytt besøk var det siste som sto i hodet på oss etter å ha trykt i oss en tallerken hver med ødelagt kjøtt og gamle poteter, uten salat. Gilleleje har mange andre flotte spisesteder, styr unna denne.

1  Takk, Kenneth M

Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Vi bestilte bord over ett døgn på forhånd, men ble likevel plassert ute uten parasoll i 27 grader. Umulig å spise under slike forhold. Vi forlot stedet uten å prøve maten. Ugjestmildt, elendig service - rett og slett et sted hvor personalet ikke virket hyggelig og imøtekommende. Keep away!

Takk, Gunnar J
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Fint lokale, super beliggenhet, vennlig personale - men maten var bare middels. Super pluss for børnevennlig med leker og bøker. Stort toalett med plass til å skifte på de små. Deilig sted å sitte ute og nyte en øl i solen.

Takk, Catharina J
Anmeldt 23. mai 2016 via mobile enheter

Typisk dansk spisested med masse folk og innbydende buffet. Hyggelig men litt stresset betjening. Hadde stjerneskudd som smakte fortreffelig sammen med en øl og en rød Ålborger

Takk, Vinogvinyl
Anmeldt 9. februar 2016

Dette er en restaurant vi besøker hver gang vi er i Danmark. Personalet er alltid blide og har fokus på at vi som gjester har bra. Utrolig god mat og rikelige porsjoner. Gleder meg til påske for da blir det nytt besøk. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, Mette N

Reisende som så på Restaurant far til fire, så også på

Gilleleje, Gribskov Municipality

Har du vært i Restaurant far til fire? Del dine erfaringer!