“Flott sted for drikke og et lite måltid”
Anmeldelse av Café Frandsen

Café Frandsen
Vurdert som nr. 6 av 34 Restauranter i Løkken
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Middagsalternativer: Lunsj, Uteservering
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Frandsen ligger midt i Løkken sentrum. Vi har spist og drukket der flere ganger. Trivelig, oppmerksom betjening og gode retter. Rikelige porsjoner.

Takk, Jan A

Anmeldt 9. august 2017

Spiste morgenmat der 2 dager, veldig fornøyd med maten. Åpner kl.10 som er litt sent. Kan godt åpne kl.9. Bra beliggenhet.

Takk, Arne N
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Tok lang tid før vi fikk bestille, vi fikk heller ikke drikken før maten kom. Da maten kom fikk vi ikke bestikk, så vi måtte hente det selv inne i baren. Ingen oppfølging fra serivitørene om maten smakte eller ikke.
Dårlig service, men ingenting å si på maten, den var god.

Takk, Maren E
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Her hadde vi en liten pause en deilig sommerdag. Vi bestilte bare kaffe, og den var veldig god! Fikk med mørk sjokolade; en liten, hyggelig gest. Betjeningen var veldig hyggelig.

Takk, Betta G
Anmeldt 5. juli 2017

Satt i uteserveringen lengst fra inngangen. Tok litt for lang tid før personalet så oss. Maten var av type burger og nachos, og var helt OK innenfor sjangeren. Plasseringen midt på torget var topp.

Takk, Eigil T

Reisende som så på Café Frandsen, så også på

Løkken, Bronderslev

Løkken, Bronderslev

Har du vært i Café Frandsen? Del dine erfaringer!