TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 24. juli 2018

Takk for løsningsorientert vertskap for våre behov under Danacup med ankomst seint på kveld, fekk plass utfor bommen med strøm og kunne reise og komme med bubil somlet passer oss. Takk for fantastisk god hjelp

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, toloEidsland
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Da vi kom til resepsjonen fikk vi ikke det beste inntrykket av plassen, butikken var rotete og usystematisk. Vi fikk nøkkelen til hytten, den så først ren og fin ut. Vi skulle legge på sengetøy og oppdaget at madrassene var flekkete og gamle. Vi endte opp med å sove på medbragte campingmadrasser på gulvet.
Trenger nok en oppdatering, men er greit for en natt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, MarenE187
Anmeldt 31. juli 2016

Vi var på sykkeltur, og leide en leilighet ved Løkken by camping. Leiligheten lå i leilighetskompleks vegg i vegg med selve campingplassen. Meget bra plassering i forhold til såvels Løkken sentrum som Løkken strand. Prismessig greit, og service var bra. Kan anbefale dette stedet.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, knvat
Anmeldt 28. desember 2015

Campingplassen ligger sentralt til i Løkken, med gangavstand til sentrum, stranden og butikker. Da vi sjekket inn ble vi vist til plassen av en syklende eier. Selve campingplassen er ok delt opp med gjerder mellom feltene. Gratis dusj og fersk bakst hver dag i kiosken på campingplassen. :)

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, BjR1956
Anmeldt 21. juli 2015

Stedes drives av et hyggelig ektepar, som har en finger med i alt vedrørende campingplassen. Plassen er trang og tett, men oppsiden er gangavstanden til supermarked, gågate, restauranter og stranden.
Nærbutikken, minigolfen, døgnleien - alt er litt dyrere - selv om man anerkjenner høysesongens pris. Å måtte betale 100DKK for en smartmobil en uke på dårlig wifi var nedtur, når dårlig wifi på andre campingplasser nesten er en selvfølge. Og nei, den dekker ikke hele plassen.

Pluss for fersk bakst hver morgen, og gratis varmtvann i dusjen.
Minus for manglende såpe og tørkepapir/håndtørkere.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, FatherFjord