“Aldri vært borti lignende”
Anmeldelse av Restaurant Soborg

Restaurant Soborg
Vurdert som nr. 26 av 30 Restauranter i Løkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020

Synd det ikke finnes 0 stjerner!
Service er så dårlig som det kan bli.

Du får en følelse av at de menneskene som jobber her, hater deg. De hater jobben sin, og burde bare glemme yrket i service !

Ett slikt møkka sted har jeg aldri vært borti noen gang.

Takk, thomasjZ5534RE

Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Her har de meget god mat og topp service, absolutt et sted og besøke De t har også en fin vinkjeller og godt utvalg

Dato for besøk: januar 2020
Takk, john_C5877BT
Anmeldt 10. november 2019

Vi fikk oppleve gode smaker av dansk julemat-tradisjoner. Både kalde og varme retter, kake og dessert var å finne i deres buffe. Smakte nydelig!

Dato for besøk: november 2019
Takk, VeHelg
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Positive: Knallgod pizza. Veldig kort ventetid for 10 pers. fra bestilling til maten ble servert.

Negative: Sur og lite hyggelig betjening. Måtte finne plasser og meny selv, da det tok over 5 min før kelner kom.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 143simenb
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Kort fortalt: Sure servitører, tok lang tid før vi fikk bestilt, noen av oss måtte vente en og en halv time før maten kom ( da var tre av de andre ferdig å spise) ingen som ryddet etter maten og spurte om hvordan vi hadde det. Heller ingen forståelse når vi klagde. Maten var god, men absolutt ikke verdt besøket. Om man er i Løkken, finnes det nok andre plasser med like god mat, men med en mye bedre service, ikke mye som skal til.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Olianne S

Reisende som så på Restaurant Soborg, så også på

Løkken, Bronderslev

Har du vært i Restaurant Soborg? Del dine erfaringer!