“Ferie”

Vurdert som nr. 26 av 30 Restauranter i Løkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nyere hyggelig restaurant der du med en gang føler deg velkommen av ansatte. God mat og godt drikke. Godt utvalg i øl. Beliggende midt i sentrum.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 613ingem

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott lunsjbuffet som falt i smak for hele familien. En smak av Danmark i tillegg til mye annet godt. 169 kr pr pers er det ingenting å si på. Vi fikk bord da buffeten åpnet kl 12. Da så alt fristende og lekkert ut!

Takk, 196lenes
Anmeldt 13. juli 2020

Synd det ikke finnes 0 stjerner!
Service er så dårlig som det kan bli.

Du får en følelse av at de menneskene som jobber her, hater deg. De hater jobben sin, og burde bare glemme yrket i service !

Ett slikt møkka sted har jeg aldri vært borti noen gang.

Takk, thomasjZ5534RE
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Her har de meget god mat og topp service, absolutt et sted og besøke De t har også en fin vinkjeller og godt utvalg

Dato for besøk: januar 2020
Takk, john_C5877BT
Anmeldt 10. november 2019

Vi fikk oppleve gode smaker av dansk julemat-tradisjoner. Både kalde og varme retter, kake og dessert var å finne i deres buffe. Smakte nydelig!

Dato for besøk: november 2019
Takk, VeHelg

Reisende som så på Restaurant Soborg, så også på

Løkken, Bronderslev

Har du vært i Restaurant Soborg? Del dine erfaringer!