“Alt er pannekaker”
Anmeldelse av Pandekagehuset Løkken

Pandekagehuset Løkken
Vurdert som nr. 1 av 2 Dessert i Løkken
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du liker pannekaker, så er dette perfekt. Men jeg hadde taco pannekaker, og det er søte pannekaker med salat, kjøtt og ost. Helt ok kombinasjon. Foretrekker heller pannekaker til desert, men kult at de holder et tema på restauranten

Takk, filipren_s

Anmeldt 13. juli 2019

En pannekake er strengt tatt som en middels pizza, og kan med fordel deles på to personer. Du kan sette sammen din egen rett, men styr unna hvitløksdressing til de søte pannekakene. Dessertpannekakene er søte og mektige. Ingen av oss voksne eller barn klarte å spise opp de "normale" pannekakene vi bestilte. Folkene er hyggelige og huset er flott. Stikk innom!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Jarle T
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Familie på 4. Vi dro for å prøve pannekakene, etter å ha lest av mange at det var vel verdt pengene.
Imponerende middagspannekaker, der du kan velge mellom ulike typer kjøtt, grønnsaker, sauser og mer tilbehør. I tillegg var set et veldig godt utvalg, noe for enhver smak. Dessertpannekakene så også veldig gode ut, men pga den STORE porsjonen vi fikk, hadde vi ikke plass til mer. Mye mat for pengene.

Anbefales! Anbefaler også limonaden (sitron) og jordbærmilkshaken. Morsomt konsept og bør prøves.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Siljeeliseej
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Tok sjansen på en ‘’madpandekake’’ med kebabkjøtt og diverse grønt. Overraskende godt og en ny vri for oss.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Todal91
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Lengter du etter en søt smaksopplevelse er dette stedet! Dessertpannekakene er søte , fristende og gode. Middagspannekakene er mettende og har god smak. Vi har kost oss her flere ganger og kommer nok igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thear983

Reisende som så på Pandekagehuset Løkken, så også på

Løkken, Bronderslev

Har du vært i Pandekagehuset Løkken? Del dine erfaringer!