“God å billig mat. Anbefales”
Anmeldelse av Cafe Lido

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Cafe Lido
Vurdert som nr. 24 av 30 Restauranter i Løkken
Anmeldt 7. august 2020

Maten var veldig bra og jeg vil anbefale alle familier. Rent å fint å god service. Romlige priser. 5 stjerner

Dato for besøk: august 2020
Takk, Daniel H

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Den franske bøf, unghanebryst og pasta carbonara var meget gode. Trivelig betjening. Vi kommer igjen!

Takk, p_lj0hans
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

I forhold til sted og omgivelser er maten, prisen og servicen på et bra nivå. Pizzaen er barnas favoritt, og meget god for prisen, de øvrige rettene kunne vært friskere. Alt utenom pizza blir overkokt her. Alle sine feil til tross gjør Cafe Lido besøkene på Grønhøj Strand bedre.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Tiedeman75
Anmeldt 26. juni 2016 via mobile enheter

Vi kom kl 18.00 med fire små barn. Søndag i en glissen restaurant. Etter 1,5 time hadde vi fremdeles ikke fått mat, vi fikk ingen beskjeder om at maten ville bli sen. Heller ingen unnskyldninger. Når maten kom var den høyst ordinær. Vi kommer ikke til å spise her igjen, da tar vi heller turen til Løkken.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, T4747SEjohns
Anmeldt 26. juni 2016 via mobile enheter

Vi bodde her, tenk mer som et hus som en leier og thats it, tok 1 time før maten kom. Dette er ikke holdbart var også i lavsesongen på resorten. De må få opp hastigheten, kvaliteten var som en junk food Resturant. Servicen var under middels det vanlige når en må vente så lenge er og få noe, men her nei!!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Nemesisventures

Reisende som så på Cafe Lido, så også på

Har du vært i Cafe Lido? Del dine erfaringer!