“Flott mat og flott stemning!”
Anmeldelse av Pura Vida

Pura Vida
Vurdert som nr. 1 av 67 Restauranter i Mahmutlar
Anmeldt 31. august 2019

Veldig hyggelige ansatte og veldig god mat! Koselig plass hvor vi spiste laks mens vi så på fotballkamp. Gode priser også. Anbefales!

Takk, chrismasta

Anmeldt 19. august 2019

Den beste restauranten i hele Mahmutlar! Utrolig god mat uansett hva som bestilles. Veldig gode biffer, spesielt. Veldig serviceminded og blide ansatte og ikke minst veldig barnevennlig innstilte. Barna ville spise her hver dag, og det ville for det meste vi voksne også! Live musikk to ganger i uka med god musikk! Her serverer de Lavas, tyrkisk brød, 2 ganger i uka. De andre dagene får du andre brød til forrett! Gode priser er her også.

Takk, Renate T
Anmeldt 19. august 2019

Svært bra resturant. Veldig god mat og drikke, svært hyggelig og service innstilt betjening. Har vært her nesten hver dag hele ferien. Prisene er helt OK.

Takk, Merete H
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelige folk, god atmosfære og god mat! Beste stedet i område! Virkelig å anbefale for alle! Første gang men overhode ikke siste gang !!

Takk, anneserinemr
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat, og service fra alle kelnere og spesielt Kaia og kan anbefales på det sterkeste

Takk, toveb570

Reisende som så på Pura Vida, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Alanya, Antalya (provins)
Mahmutlar, Antalya (provins)

Har du vært i Pura Vida? Del dine erfaringer!