“Den beste”

Blue Hawaii Restaurant Steak House & Bar
Vurdert som nr. 1 av 71 Restauranter i Mahmutlar
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 20. september 2021

Vår favoritt restaurant . Familievennlig og veldig hyggelig personal. Vi kommer alltid tilbake. Tusen takk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, conniemadelensmedsha

Anmeldt 10. februar 2021

Fin restaurant med god mat og hyggelig betjening, et sted jeg sterkt anbefaler at man avlegger et besøk når man er i Mahmutlar

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 878arnet
Anmeldt 5. oktober 2020

Vår favoritt restaurant i Mahmutlar. Anbefaler spesielt biffen der, fantastisk god. Kelnerne er utrolig hyggelige og vi føler oss alltid velkomne. Servicen er upåklagelig. Vi har vært her i 4 uker og vi kommer alltid tilbake. Aldri klaget på noen ting. Veldig barnevennlig sted.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, conniemadelensmedsha
Anmeldt 3. september 2020

Vi besøkte restauranten mange ganger på vår ferie, hyggelig plass og flotte mennesker som jobber der.Spiste nydelig biff som jeg vil anbefale.Rent og pent og anbefaler dere å ta turen innom om dere er i mahmutlar. Kjempe gode drinker fikk vi også.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Mino21210
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Vi spiste Argentinsk biff, kjøttet var utrolig mørt, sauser og tilbehør var fantastisk. Hyggelig personale!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 228lindaj

Reisende som så på Blue Hawaii Restaurant Steak House & Bar, så også på

Mahmutlar, Antalya (provins)

Har du vært i Blue Hawaii Restaurant Steak House & Bar? Del dine erfaringer!