TripAdvisor

“Middag”

jj's Restaurant Cafe & Bar
Vurdert som nr. 9 av 67 Restauranter i Mahmutlar
Anmeldt 3 uker siden

Om du vil oppleve autentisk tyrkisk kjøkken, så er dette stedet. Fantastisk god mat. Vi forsøkte ottomansk gryte og shepards kebab. Nam

Dato for besøk: september 2019
Takk, Anne-Pedersen

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Vi var der for noen dager siden og fikk god oppvartning. De lekte med barna våre, servicen var god og maten bra. Idag skulle vi spise lunsj. Maten var elendig, sønnen vår på 2 år fikk en gammel pannekake. Omelettene våre var ustekte. Barna fikk ikke noe oppmerksomhet og den god servicen med de blide fjesene eksisterte ikke. Dermed ble det klart for meg at den gode opplevelsen den første dagen bare var påtatt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 140iselinr
Anmeldt 7. august 2019

Har vært her mange ganger. God mat. Denne restauranten kan spesielt anbefales dersom du har lyst til å ha litt liv og røre rundt deg mens du spiser. Gode drinker. Eierne og betjeningen er alltid i godt humør.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Per N
Anmeldt 5. august 2019

Kjempe god mat laksen som serveres er helt nydelig.servicen er helt på topp.resturanten ligger veldig fint til

Dato for besøk: juli 2019
Takk, JarleS65
Anmeldt 5. august 2019

Kjempe god mat, veldig trivelige eiere og betjening, topp service og veldig bra kjøkken, ingen grunn til ikke å teste ut, alt på menyen er godt, tror jeg har prøvd alt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jasmin_Park

Reisende som så på jj's Restaurant Cafe & Bar, så også på

Mahmutlar, Antalya (provins)

Har du vært i jj's Restaurant Cafe & Bar? Del dine erfaringer!