“Ferie”

Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for eldre barn, Aktiviteter for yngre barn
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur til Sri Lanka. Turen ble lagt opp helt etter våre ønsker. Topp hoteller og fantastisk servise. Håper vi får anledning til å komme tilbake. Beate og Erik

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, bbbbbxx

Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Vi var tre venner som brukte DJ til å frakte oss i 8 dager rundt hele Sri Lanka. Alt var tilrettelagt og ordnet. Hotell, middager, opplevelser og billetter. Var bare å sette seg inn i bilen og bli fraktet rundt. Rafting, fjellturer, safari og det vi måtte ønske. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: november 2017

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Dato for opplevelse: august 2018

Reisende som så på Different Journey, så også på

Minuwangoda, Western Province

Har du vært i Different Journey? Del dine erfaringer!