“DJ - en annerledes ferie”
Anmeldelse av Different Journey

Different Journey
Vurdert som nr. 2 av 5 ting å gjøre i Minuwangoda
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 27. mars 2018

Different journey gjør ferien virkelig annerledes. På denne turen til Sri Lanka ønsket vi å dra til østsiden av øya via fjellområdene Ella og Horton plains. Et utmerket samarbeid med DJ som kombinerte våre ønsker og deres supplerende forslag, gjorde turen til en fantastisk opplevelse. Vi kunne ikke ha hatt det bedre og vil definitivt benytte DJ på vår neste tur sammen med vår barn og barnebarn

Takk, hedvigkrane

Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste! Hyggelig og ansvarsfull reiseleder - vi var sammen med Silva i 2013 - og det har sikkert blitt enda bedre

Takk, Tove H
Anmeldt 14. mars 2018

Fra vi ble hentet på hotellet i Colombo var turen en opplevelse. God sjåfør og guide. Hotellene som var valgt for oss var meget bra. Vi vil benytte oss av Different Journey ved neste anledning.

Takk, NilsH263
Anmeldt 14. mars 2018

Hei. Basert på personlige anbefalinger brukte vi Silva og Different Journey for å planlegge og guide oss på vårt 2 ukers opphold på Sri Lanka med en annen familie - jula 17/18.

Det ble en uforglemmelig opplevelse. Silva er utrolig service minded og fleksibel - og er dyktig til å være kundens behov. Han er fullstendig etterettelig.

Hans bakgrunn som sjåfør for norske diplomater er viktig - da han og hans sjåfører - vet hvordan gjester fra norden foretrekker å bli kjørt - uten brå forbikjøringer, god avstand til bilen foran og overtredelse av fartsgrensene.

Vi kan anbefale Silva og Different Journey på det varmeste.

Takk, Sven T
Les flere anmeldelser
Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Vi var to uker på Sri Lanka i forbindelse jul og nyttår. Den første uka reiste vi rundt, den siste var vi ved sjøen. Vi planla turen sammen med Silva på Different Journey, og det ble den drømmeferien vi hadde håpet på! Silva var også sjåføren vår og transporterte oss rundt effektivt og trygt, med personlig service og godt humør :) Kan virkelig anbefale Sri Lanka som reisemål og Different Journey som tilrettelegger!

Takk, Tore K

Reisende som så på Different Journey, så også på

Negombo, Western Province

Minuwangoda, Western Province

Har du vært i Different Journey? Del dine erfaringer!