“Variert ferie på Sri Lanka”
Anmeldelse av Different Journey

Different Journey
Vurdert som nr. 3 av 6 ting å gjøre i Minuwangoda
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Nyttig informasjon: Aktiviteter for yngre barn, Aktiviteter for eldre barn
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde en strålende reise på Sri Lanka sommeren 2017. Vi hadde lagt opp rute i samråd med Silva og hadde god nytte av all kompetanse og lokalkunnskap som han innehar. Slik fikk vi en svært variert og innholdsrik ferie på Sri Lanka. Vår sjåfør ,Amila, førte oss trygt og sikkert rundt og kom med gode tips underveis. Det var også rom for improvisasjon. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Tone H

Anmeldt 27. mars 2018

Different journey gjør ferien virkelig annerledes. På denne turen til Sri Lanka ønsket vi å dra til østsiden av øya via fjellområdene Ella og Horton plains. Et utmerket samarbeid med DJ som kombinerte våre ønsker og deres supplerende forslag, gjorde turen til en fantastisk opplevelse. Vi kunne ikke ha hatt det bedre og vil definitivt benytte DJ på vår neste tur sammen med vår barn og barnebarn

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, hedvigkrane
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste! Hyggelig og ansvarsfull reiseleder - vi var sammen med Silva i 2013 - og det har sikkert blitt enda bedre

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, toveh782
Anmeldt 14. mars 2018

Fra vi ble hentet på hotellet i Colombo var turen en opplevelse. God sjåfør og guide. Hotellene som var valgt for oss var meget bra. Vi vil benytte oss av Different Journey ved neste anledning.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, NilsH263
Les flere anmeldelser
Anmeldt 14. mars 2018

Hei. Basert på personlige anbefalinger brukte vi Silva og Different Journey for å planlegge og guide oss på vårt 2 ukers opphold på Sri Lanka med en annen familie - jula 17/18.

Det ble en uforglemmelig opplevelse. Silva er utrolig service minded og fleksibel - og er dyktig til å være kundens behov. Han er fullstendig etterettelig.

Hans bakgrunn som sjåfør for norske diplomater er viktig - da han og hans sjåfører - vet hvordan gjester fra norden foretrekker å bli kjørt - uten brå forbikjøringer, god avstand til bilen foran og overtredelse av fartsgrensene.

Vi kan anbefale Silva og Different Journey på det varmeste.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Sven T

Reisende som så på Different Journey, så også på

Minuwangoda, Western Province

Har du vært i Different Journey? Del dine erfaringer!