“Veldig gode pastaretter”
Anmeldelse av Aurdalsstua

Aurdalsstua
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Aurdal
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Vi hadde pastaretter. En med kylling og en med entrecôte. Alt var varmt når vi fikk det. Veldig gode smaker og perfekt tilberedt. Ble godt mette. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, ingejarla

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza som kan anbefales på det varmeste, maten kom utrolig raskt og betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt

Takk, SveinB6
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Her får du god mat!
Spist både lunsj og middag her og dette er et av de beste spisestedene langs veien.

Takk, zigdale
Anmeldt 9. juni 2020

Vi spiste biff og vart godt fornøyd! Godt kjøtt, passe stekte grønsaker og god saus! Blid betjening! Kona godt fornøyd med sjokoladefondant og is! Planter ute kunne vært litt oppgradert. Hilsen Feinsmekkere

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Opplevelser1963
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Første gangen jeg besøkte dette stedet var jeg litt skeptisk på grunn av fasadens utseende. Det var aldeles ubegrunnet. Nå har jeg vært her flere ganger og er like begeistret hver gang. Jeg liker spesielt godt den italiensk-inspirerte maten. Maten som serveres er smakfull, rikelig og god. Jeg anbefaler dette spisestedet!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, heidil339

Reisende som så på Aurdalsstua, så også på

Har du vært i Aurdalsstua? Del dine erfaringer!