eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 11. august 2018

Hadde behov for noen fridager og valgte Danebu kongsgård. Vi hadde tre flotte dager. Stedets beliggenhet og omgivelser er særdeles bra. Flott turterreng og fine vann for fiske. Hotellet er sjarmerende og har flott utsikt. Maten var i særklasse god og rommene var store, og med nok skapplass, men det beste ved oppholdet var kanskje betjeningen. Vi har reist mye rundt i verden, men aldri fått hyggeligere velkomst og opphold. Vertskapet er i særklasse og sørget for at vi hadde det optimalt til en hver tid. Vi anbefaler hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Per741
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Vi trengte overnatting og har El-bil. Spurte om lademuligheter og fikk nei - fordi de ikke hadde slikt tilgjengelig. Ser v avreise blå utekontakt for Elbil er montert ute. Hvorfor ljuge om dette?
Rommene er små, utsikten fin og vertskapet trivelige, så hvorfor ødelegge muligheten til å lykkes?

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, oletomr
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Danebu kongsgård har en fantastisk beliggenhet. Vi var så heldige å oppleve Danebu i nydelig vær og kunne nyte eventyrlig utsikt med et glass Aperol servert fra hyggelig betjening etter fine fjellturer.
Danebu markedsfører seg som et hotell med alle fasiliteter, og har sine ord i behold i alt fra service til restaurant.
Imidlertid er standarden på rommene fra kanskje 70-tallet. Ujevnt varmtvann i dusj, varmekabler som ikke virker, dørklinge som truer med å falle av.
Alt i alt hadde vi et trivelig opphold, og med en oppussing av rommene, så får Danebu en god score av oss neste gang

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 518steint
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Mye snø og sol, skiløype og løype rett ned til alpinbakken, rett utenfor. Bra stemning på hotellet. Hotellet har enkel standard, men veldig god mat. Men flere av betjeningen burde gå et smilekurs. De surrer også med bestillingen, og er veldig treige til å svare på
Mail. Men mye bra aktiviteter for barna i påsken, så det trekker opp. Fornøyde små og store. Vi besøker dem gjerne igjen. Men håper de er litt mere proffe til neste gang

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, elins688
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Triveleg stad med spesielt triveleg vertskap. Vi fekk servert nydeleg middag med skogsopp suppe og fjellfisk med rømme. Til dessert ein nydeleg brunost iskrem. Drikke var øl fra det lokale bryggeriet. Alt var reint, velsmakende og triveleg. Anbefales til kurs og konferanser.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, SimenB_12