eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj med utsikt og hyggelige omgivelser. Hunder er også velkommen i lunsj restauranten. På menyen er både salater, pizza, burger og annet snadder. Lokale leverandører på blant annet kjøtt, ost og drikke.

1  Takk, ArtBySmulan
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Bestillte gjennom Risskov, var veldig ok. Hotellet ligger fint til med fine turmuligheter. Dårlige turkart å få i resepsjonen. Frokosten var bra, middagen var varierende.. Ett oppholdsrom/stue som desverre ble tillat okkupert av reiseselskap.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, getezett
Anmeldt 5. august 2019

Bestilte opphold via Risskov.no Litt skuffet over at vi måtte spise middag presis 1830 pga egen rett. Ingen valgmulighet på denne retten. Vi valgte a la carte og fikk fradrag fra Risskov menyen. Veldig fornøyd med mat og vertskap. Flott natur. Enkle rom. Ble fortalt av en hyggelig dame på kontoret dagen før ankomst at vi skulle få rom med utsikt uten tillegg. Ved utsjekk ble 600 kr plusset på regningen for utsiktsrom. Dette startet en unødvendig diskusjon. Spesiell takk til Harald og Bodil som var usedvanlig hyggelige.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ambassador315992
Anmeldt 31. juli 2019

Vi ble hyggelig mottatt og rommet var rent og pent. Personellet var service vennlig og hyggelig. Hotellet hadde en fin beliggenhet og bra utsikt. Middagen var utmerk. Menyen hadde bra utvalg og inneholdt mange retter med lokaler råvarer. Bra frokost.

Romtips: Vi satte pris på maten som var laget av lokale råvarer
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, ingevelt
Anmeldt 19. juli 2019

Dette stedet drives av kjekke og hyggelige folk, har perfekt restaurant (vi fikk rakfisk, aure og solbærparfait) og ekstremt god beliggenhet i tregrensen. Rent rom med en svært god seng! Kan du ønske mer! Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kattenluigi