eDreamsUSD 176
Agoda.comUSD 176
TripadvisorUSD 176
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Norske fjellet.

For en plass dette er. Kommer opp innkjørselen med et lite vann. Stoler er satt ut. Bare og sette seg ned og nyte stillheten. Alt er så gjennomført med farger og tekstiler. Vi hadde en vanlig dobbelt rom. Har det man trenger. Og IKKE tv på rommet. Litt uvanlig, men det er tv stue.
Veldig flott hotell.

1  Takk, awibo
Anmeldt 2. januar 2021 via mobile enheter

Vennegjeng på 15 personer med voksne og ungdommer har tilbrakt 3 overnattinger på Danebu. Et herlig opphold med veldig god mat, hyggelig personale og koselige oppholdsrom. Høyt fokus på service og god mat med lokale råvarer.
Fantastisk skiløypenett rett utenfor døren - særlig for langrenn, men også slalåm

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, camillaOslo1
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi 3 på tur, 2 voksne og 1 barn. Koselig beliggenhet selvom det begynner å bli tett med hytter rundt. Rom med utsikt så langt øyet kan nå, deilige senger, men savnet noen knagger til håndklær på badet.
Vi spiste en veldig god middag i hotellrestauranten hvor personalet var veldig imøtekommende. Frukosten var også veldig god og frisk! Hit vill vi igjen!

Takk, elinboll
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj med utsikt og hyggelige omgivelser. Hunder er også velkommen i lunsj restauranten. På menyen er både salater, pizza, burger og annet snadder. Lokale leverandører på blant annet kjøtt, ost og drikke.

1  Takk, ArtBySmulan
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Bestillte gjennom Risskov, var veldig ok. Hotellet ligger fint til med fine turmuligheter. Dårlige turkart å få i resepsjonen. Frokosten var bra, middagen var varierende.. Ett oppholdsrom/stue som desverre ble tillat okkupert av reiseselskap.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, getezett