Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Flott service. Fikk bestille pizza i kroa selv om det er etter sesong og ble servert av hyggelig og flott personale. Leide ei hytte som er helt grei for vår type tur. Ikke noe stress med å komme seg ut av hytta på morgenen, nei bare ta den tiden dere trenger sa de .

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, 605vidarh
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Booket hytte 14 dager før ankomst, ringte samme dag og fikk bekreftet alt Ok. Vi sjekket inn og betalte, måtte få reservenøkkel til en hytte da de ikke fant hovednøkkel. De bekreftet at ingen andre hadde den. Problemet var at når vi kom til hytten, bodde det allerede noen der. Det var ingen hjelp å få, alt var fullt- og vi måtte reise videre med barn i bilen en sen lørdagskveld uten å vite om vi ville finne noe annet sted å sove. Dette var veldig uproft.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Vi er her en uke hver sommer. Ungene elsker det og spørr hver sommer, når skal vi på hytta de er 4 og 7! Vi voksne trives også veldig godt. Stille og rolig. Hyggelige ansatte. Bor alltid på største hytte med bad. Gleder oss til turen vår i år som er nå til lørdag

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 572inat
Anmeldt 22. august 2016

Var på tur her med noen venner og ringte på forhånd for å få den type hytte vi ønsket. Når vi sjekket inn fikk vi ikke hytta vi var lovet - litt drøyt å gi folk en mindre hytte enn det som er booket.

Hytta var dårlig utrustet med tanke på kjøkkenutstyr, stekepanna burde vært byttet for lenge siden, et av vinglassene hadde 2 store sprekker og var ubrukelig, madrassene var veldig myke, putene var utslitt for lenge siden og det var knapt nok mulighet for å henge fra seg noe pga mangelfull mulighet for knagger/hyller.

Greit nok for èn natt på gjennomreise, men jeg ville ikke bodd her veldig lenge. Pluss for at det var rent da vi kom, stor TV, bra kjøleskap, samt god atmosfære i "nabolaget".

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, ElHeiMa
Anmeldt 30. juli 2016

Vi skulle over valdresfløya og ville ha et stopp for natten . Da vi ankom ble vi godt mottat av hyggelige og blide folk. Vi leide en hytte med 2 soverom dusj og toalett, dette var en hytte som hang sammen med naboen, det var ikke lytt. Hytta hadde noe av det beste madrassene vi noen gang har sovet i på hytte tur. Det var en dobbelseng med en køye over og et rom med en køyeseng. Det var romslig og god hytte og alt du trengte, og kaffetrakter og mikroovn. Deilig varanda. Det er ypperlig for barn, mange aktiviteter som tråsykler, minigolf , hoppebrygge i vannet, eget oppholdsrom ved toalettene . De hadde et reint og meget hyggelig uteområde. Korslig resturang .
Hit kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner