Terje W G
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2020
Tone Aanderaa Kiste, MarkedsføringUppigard Natadal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Hei Terje,

Takk for hyggelege tilbakemeldingar. Kjekt at garden falt i smak og at oppholdet levde opp til forventningane.

Velkomen igjen!

kr 2 333
27.2 km fra Uppigard Natadal
Se flere hoteller i Flatdal
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted, et trivelig tun og vel verdt et besøk. Men det er forbedringsmuligheter.

Ved vårt besøk var vi nødt å vaske tannkremrester av badespeilet, fjerne sokker som hang til tørk på gardinstangen som forrige beboer hadde glemt, det var potetskruerester under lakenet i den ene senga og det generelle renholdet labert. Pga kort madrass i en av sengene falt puten mellom den og veggen. Vi flyttet madrassen. Under der har det nok ikke vært støvsugd på årevis.
I en covid-19 tid hvor vi skal sprite hender, holde avstand og ta forholdsregler, er dette alt for dårlig for et slikt sted.

Jeg gir 2 stjerner med bakgrunn i beliggenhet og godt brygg. Den siste gir jeg pga den ansatte tok seg tid til å lytte på tilbakemeldingen og skulle si fra videre til sjefen og renholder. Da kan det vel bare bli bedre renhold til neste besøkende?

1  Takk, LarsHL
Tone Aanderaa Kiste, Markedsføring på Uppigard Natadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei Lars,

Takk for konkrete tilbakemeldingar, både positive og negative.

Vi er lei for at reinhaldet denne gangen ikkje var tilfredsstillande. Din oppleving av standarden på reinhaldet er ikkje i henhold til kva vi ønskjer å tilby våre gjester og vi vil sjekke rutinene for at dette ikkje skal skje igjen.

Beste helsing,
Tone