Anmeldt 14. juni 2021

Vi var en gruppe på 38, men overnattet ikke. Fikk omvisning og kåseri av stedets eier. Bare kåseriet var vel verdt turen. Flotte gamle bygg med masse spennende historie, fortalt med en morsom vri av en svært kunnskapsrik eier. Etterpå spiste vi en nydelig lunch med til dels råvarer fra gården og omegn. Et alle tiders besøk - vi kommer gjerne igjen.

Takk, Hildegun1306
Tone Aanderaa Kiste, Markedsføring på Uppigard Natadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Tusen takk for hyggeleg tilbakemelding. Kjekt å høyre at de var fornøgde med opphaldet. Velkomen igjen!

Anmeldt 24. juli 2020

Et meget spesielt og spennende sted- og kan by på mange gode fortellinger. Alt stemte; usedvanlig hyggelig personell, godt kjøkken og vinkjeller, usedvanlige eiere, klarinett taffel ved middagsbord. Topp

1  Takk, terjewg
Tone Aanderaa Kiste, Markedsføring på Uppigard Natadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Hei Terje,

Takk for hyggelege tilbakemeldingar. Kjekt at garden falt i smak og at oppholdet levde opp til forventningane.

Velkomen igjen!

Beste helsing,
Tone

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted, et trivelig tun og vel verdt et besøk. Men det er forbedringsmuligheter.

Ved vårt besøk var vi nødt å vaske tannkremrester av badespeilet, fjerne sokker som hang til tørk på gardinstangen som forrige beboer hadde glemt, det var potetskruerester under lakenet i den ene senga og det generelle renholdet labert. Pga kort madrass i en av sengene falt puten mellom den og veggen. Vi flyttet madrassen. Under der har det nok ikke vært støvsugd på årevis.
I en covid-19 tid hvor vi skal sprite hender, holde avstand og ta forholdsregler, er dette alt for dårlig for et slikt sted.

Jeg gir 2 stjerner med bakgrunn i beliggenhet og godt brygg. Den siste gir jeg pga den ansatte tok seg tid til å lytte på tilbakemeldingen og skulle si fra videre til sjefen og renholder. Da kan det vel bare bli bedre renhold til neste besøkende?

1  Takk, LarsHL

Hei Lars,

Takk for konkrete tilbakemeldingar, både positive og negative.

Vi er lei for at reinhaldet denne gangen ikkje var tilfredsstillande. Din oppleving av standarden på reinhaldet er ikkje i henhold til kva vi ønskjer å tilby våre gjester og vi vil sjekke rutinene for at dette ikkje skal skje igjen.

Beste helsing,
Tone