Priceline
Travelocity
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og vakkert sted. Varierende standard på rom, men rent og pent. Meget god middag og vin. Frokost enkel, men velsmakende. Madrasser bør oppgraderes
Tusen takk til Guro spesielt for et minnerikt opphold

1  Takk, Lilleba05
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi ønsker å Takke Mor og datter som driver dette fantastiske stedet. For et fortryllende sted, så vakkert, stille og fredelig, så mye flott kunst og historie. Vi ble tatt så godt i mot, de var så imøtekommende, gjorde alt for at vi skulle få et fint opphold. Maten var hjemmelaget, stemningen var hjemmekoselig. Vi bodde på Stabburet...., helt fantastisk. Takk til dere begge. Hilsen Irene og Per

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 814Irene
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Nutheim. Må være Norges beste frokost. Vi ble servert nybakt brød med mye godt tilbehør. Koselig betjening og en varm og hjemmekoselig atmosfære. Her kunne vi nyte en flott utsikt over vakre Flatdal. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Anlaug Stokka U
Anmeldt 3. september 2019

Dette var et utrolig koselig sted! Veldig hyggelige ansatte som gjorde det lille ekstra for at vi skulle føle oss godt ivaretatt, noe vi virkelig gjorde! Det var nydelig utsikt, utsøkt mat og rene fine rom! ANBEFALES!!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, CaVaJa
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

For ein plass Her får du historie, kunst, fantastisk god mat, frisk luft og mykje omsorg Anbefalast på det sterkaste om du er ute etter noko å huske Hagen er ein opplevelse Atmosfæren kan ikkje bli betre

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 316meretem