Gunnar L
35.5 km fra Nutheim Gjestgiveri
32.2 km fra Nutheim Gjestgiveri
Se flere hoteller i Flatdal
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Etter noen dager på camping hadde vi en natt her. Glimrende fire retters middag på kvelden, med tilhørende lokalhistorie presentert av ansatte. Flotte rom med moderne bad. Koselige uteområder med flott utsikt over Flatdal.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, thomassH4802FC
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Rett og slett ypperlig! Hyggelig eier og personell, rolig, koselig, fantastisk mat (lokal mat fra ende til annen), herlig utsikt.
Dette historiske stedet i øvre/indre Telemark oser av kultur. Kunst med Henrik Sørensen, Erlend og Terje Grøstad, i Myllargutens rike 🤠

2  Takk, Catoniel
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og vakkert sted. Varierende standard på rom, men rent og pent. Meget god middag og vin. Frokost enkel, men velsmakende. Madrasser bør oppgraderes
Tusen takk til Guro spesielt for et minnerikt opphold

1  Takk, Lilleba05
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi ønsker å Takke Mor og datter som driver dette fantastiske stedet. For et fortryllende sted, så vakkert, stille og fredelig, så mye flott kunst og historie. Vi ble tatt så godt i mot, de var så imøtekommende, gjorde alt for at vi skulle få et fint opphold. Maten var hjemmelaget, stemningen var hjemmekoselig. Vi bodde på Stabburet...., helt fantastisk. Takk til dere begge. Hilsen Irene og Per

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 814Irene
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på Nutheim. Må være Norges beste frokost. Vi ble servert nybakt brød med mye godt tilbehør. Koselig betjening og en varm og hjemmekoselig atmosfære. Her kunne vi nyte en flott utsikt over vakre Flatdal. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Anlaug Stokka U