eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 11. juli 2021

Stedet har kortreist og fantastisk mat! Atmosfæren og de ansatte yter service langt utover det du forventer. Her kan man i tillegg se strålende kunst og mye historie på veggene. Skal man legge et besøk til Telemark så bør dette være et av reisemålene. Anbefales!

1  Takk, Glenn I
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Dette er gjestgiveriet sitt det med E134 lagt utenfor har det blitt en perle, bare husk på å ta AV fra E134 og ha god tid, dag som kveld i avslappende omgivelser fulle av Telemarkopplevelser, for øyne ⛰, gane såvel for øre der hardingfela spillte som en av forrettene

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, mundse
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Nutheim ligger vakkert til, med utsikt innover Flatdal. Deilig lunsj ble raskt servert under parasoll utendørs i deilig solskinn. Lokal, kortreist mat og øl fra eget bryggeri. Blide, hjelpsomme og effektive servitører bidro til et vellykket opphold.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, 408kjellr
Anmeldt 2. oktober 2020

For å bruke Michelin-terminologi; Verdt en egen reise!
Vi forstår godt at Nutheim er et yndet sted for et stopp med overnatting på reise mellom øst og vest. Men Nutheim har så mye mer å by på! Har en utrolig god atmosfære, fantastisk hyggelig og inkluderende vertskap og betjening, godt kjøkken, fine kunstutstillinger, flotte omgivelser og en viktig historie å formidle.
Vi satte pris på at det var gjort gode tiltak for smittevern (Covid19), spesielt i tilknytning til måltider.
Etter at E134 ble lagt utenom Flatdal og Nutheim er Nutheim Gjestgiveri definitivt verdt en omvei og gjerne en egen reise!
Kort sagt; ta to overnattinger, minst! Og hvis dere bare har én; kom tidlig og reis sent!

2  Takk, GunnarLoe
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Etter noen dager på camping hadde vi en natt her. Glimrende fire retters middag på kvelden, med tilhørende lokalhistorie presentert av ansatte. Flotte rom med moderne bad. Koselige uteområder med flott utsikt over Flatdal.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, thomassH4802FC