Agoda.com
StayForLong
Priceline
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Helt ok standard, tydelig at det er en folkehøyskole. Fin liten turløype i nærheten, flotte fellesarealer i hovedhuset. Litt lytt ut til gangen, men helt funksjonelt i forhold til prisen. Helt ok lite felleskjøkken til enkel matlaging.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, blomie2000
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på vei nordover, da hadde man sett så mye at om det ikke var utsikt så gjør ikke det noe. Nydelige senger og rent. Gutta fikk se VM kamp i auditoriet og de tilbyr brus og godt/sjokolade fra kortautomat. Veldig hyggelige gutter som jobbet der. Fine felleslokaler. Og vi fikk ha med hunden. Deilig kveldsmat/frokost. Takk for oss!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ElinS241
Anmeldt 22. august 2016

Fine rom, langt nok vekk fra E6 til at man slipper trafikkstøy. Rent og pent og hyggelig ungdom i resepsjonen.
Grei frokostbuffet. Tv-stue, internett og rent og pent. Mest voksent klientell på gjennomreise.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Be W
Anmeldt 29. juli 2016

Vi var på gjennomreise og overnattet én natt på Sandvik Gjestegård. Dette er et veldig greit sted hvis man kun ønsker en god natts søvn med frokost, og ikke er så opptatt av hotellstandard. Enkle rom med enkeltsenger, et veldig lite bad og teppe i gangen, slik at det ikke var så lytt. Kjæledyrvennlig. Frokosten er kontinental og enkel, og de hadde beklageligvis ikke glutenfritt brød. Naturen rundt gjestegården er nydelig, og er en fin spasertur før leggetid!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 0hannah
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Sandvik gjestegård ligger lagelig til langs E6, et par mil nord for Mosjøen. Stedet ligger naturskjønt til, og tilbyr både tradisjonell camping med plass for telt, campingvogn eller bobil, samt hytter og motellrom. Vi valgte det siste, og fikk helt greie rom med to gode senger på hvert rom, samt eget bad med dusj. Rommet var rent, sengene hadde gode sengeklær, og badet var rent. Både rom og bad var helt basic standard, bl.a er det ikke TV på rommet, men alt fungerte og var i orden. Frokosten hadde det man har hjemme, men var langt fra hotellstandard. De hadde f.eks ikke glutenfritt brød, noe man vanligvis får uten problemer på regulære hoteller. Men stedet fungerer flott som overnattingssted på vei sørover eller nordover langs E6.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, h_kons642