“Restaurant med havet som bakgrunn”
Anmeldelse av Kami Skotholmen

Kami Skotholmen
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Anmeldt 20. juli 2021

Fantastisk god mat med tilhørende vin som passet ypperlig til alle retter Atmosfæren er magisk i havgapet. Kokkene som jobber foran de store panoramavinduene med havet i bakgrunnen og kelnere som gjør en glimrende jobb. Anbefales på det varmeste Hit skal i alle fall jeg tilbake!

2  Takk, Arnenator89
annema_13, Marketing på Kami Skotholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Gladmeldingen betyr mye for motivasjonen for hele teamet vårt.

Vi gleder oss til å ta dere i mot ved en senere anledning!

Vennlig hilsen Kami Skotholmen

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med en atmosfære som legger til rette for en hyggelig kveld. Restauranten prøver å legge listen høyt, men dessverre levde ikke Skotholmen opp til forventning denne kvelden. Med et hederlig unntak så fremstår servitørene som lite engasjerte med for lav kompetanse om det som serveres i glass eller på tallerken. Det er såpass dårlig nivå på servitørene at det bidrar til å trekke inntrykket ned. Feks så serveres Prosecco når det var Champagne som ble bestillt. Alle rettene blir presentert på en fin måte. Ingen av de varme rettene var varme nok. For meg denne kvelden så fremsto flertallet av rettene som kjedelig eller ubalanserte. Min helhetsopplevelse er at Skotholmen legger listen høyt, men per dags dato på et nivå som de ikke klarer å levere på.

2  Takk, perchristiant2020
annema_13, Marketing på Kami Skotholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Per Christian,
Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi etterstreber allltid at våre gjester skal bli fornøyde, og beklager hvis vi ikke klarte å leve opp til forventingene denne kvelden. I år som i fjor, hvor det meste har vært preget av Cocid19, har gitt oss store utfordringer. Da også med tanke på å få tak i personale. Vi er heldige som har fått inn et dedikert ungt team av servitører, som har en bratt læringskurve. Vi har som følge av dette senket listen ved å gå ned i pris, men likevel beholdt antall retter; kr 725,- for 5 retter.
Vi håper på tross av at vi ikke innfridde denne kvelden, at dere vil besøke oss ved en senere anledning igjen.
Med vennlig hilsen Kami Skotholmen

Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk smaksopplevelse fra begynnelse til slutt! Nydelig solnedgang og båttur som toppet det hele! Hyggelig betjening! Sett av kvelden!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 118elisabeths
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Visste seg igjen som en matperle. Nydelig hvalkjøtt-forrett, trolig Norges beste krabbesuppe, og saftig kveiterett, dog litt trøtt i ytterkantene.
De har veldig gode viner, men bredden er altfor dårlig, både i pris og kvalitet. Og det står blant annen i vinkartet «Syrah» og en pris. Som skjuler en perle av en amerikansk vin, som lukter voldsomt fjøs, men som smaker fantastisk.
Omgivelsene er spektakulære, med havet rett ut, ved Runde.
Vi tok båt fra Thon Hotel i Fosnavåg, som ble lagt på regningen i restauranten.
Tok ti minutter.
Var verdt det.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Bjornhaugan
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Andre besøket på Skotholmen for oss og maten var som første gang i ypperste klasse. Litt synd at vi måtte vente i nærmere 45 minutt fra vi satt oss tilbords til vi fikk tilbud om drikke etc. Enda lengre gikk det før vi fikk brød på bordet... De har en lang vei å gå før de kan kalle seg en topp restaurant i forhold til service ved bordet, hvilket er synd i og med maten som blir servert er absolutt i topp klasse! Maten får terningkast 6, service og oppfølging ved bordet må nøye seg med en svak 3’er...

Takk, gardg

Reisende som så på Kami Skotholmen, så også på

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Fosnavåg, Herøy Municipality
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Kami Skotholmen? Del dine erfaringer!