“Nydelig mat og service på topp i havgapet.”
Anmeldelse av Kami Skotholmen

Kami Skotholmen
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Anmeldt 6. august 2021

Dette stedet må oppleves. Maten er velsmakene og serveres av proffe kelnere, som passer på at vi har det bra under hele besøket.

1  Takk, maja55Oslo
annema_13, Marketing på Kami Skotholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei Maja,

Tusen takk for en flott tilbakemelding! Hyggelig at kvelden ble vellykket. Gladmeldingen skal spres videre til det dedikerte teamet vårt.

Vi å få se dere igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nytt besøk på Skotholmen med feriegjester. Magnus & co leverer igjen Super femretter og svært hyggelig betjening. Hai til forrett var en svært positiv overraskelse. Superfornøyde gjester som garantert anbefaler stedet.

1  Takk, Voyage07363225888

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! At våre gjester trives betyr alt, og motiverer oss til å fortsatt forbedre oss.
Vi gleder oss til å ta dere i mot ved en senere anledning!

Anmeldt 25. juli 2021

Ein fantastisk kveld på Skotholmen! Vi hadde 5 retters med vin pakke, både vakkert og godt. Kjøkkensjef Magnus delte sin kunnskap om mat og vin, som heva vår smaksopplevelse*****
Anbefalast på det varmaste!!
PS kan vi få oppskrifta på sjokolade moussen også

Takk, ConnieB1594

Hei Connie,

Så hyggelig at dere hadde en fin opplevelse hos oss, og for at du ønsker å anbefale oss videre. Jeg skal videreformidle ønsket ditt om oppskrift til Magnus.

Håper å få se dere igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 20. juli 2021

Fantastisk god mat med tilhørende vin som passet ypperlig til alle retter Atmosfæren er magisk i havgapet. Kokkene som jobber foran de store panoramavinduene med havet i bakgrunnen og kelnere som gjør en glimrende jobb. Anbefales på det varmeste Hit skal i alle fall jeg tilbake!

2  Takk, Arnenator89

Hei,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Gladmeldingen betyr mye for motivasjonen for hele teamet vårt.

Vi gleder oss til å ta dere i mot ved en senere anledning!

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted med en atmosfære som legger til rette for en hyggelig kveld. Restauranten prøver å legge listen høyt, men dessverre levde ikke Skotholmen opp til forventning denne kvelden. Med et hederlig unntak så fremstår servitørene som lite engasjerte med for lav kompetanse om det som serveres i glass eller på tallerken. Det er såpass dårlig nivå på servitørene at det bidrar til å trekke inntrykket ned. Feks så serveres Prosecco når det var Champagne som ble bestillt. Alle rettene blir presentert på en fin måte. Ingen av de varme rettene var varme nok. For meg denne kvelden så fremsto flertallet av rettene som kjedelig eller ubalanserte. Min helhetsopplevelse er at Skotholmen legger listen høyt, men per dags dato på et nivå som de ikke klarer å levere på.

2  Takk, perchristiant2020
annema_13, Marketing på Kami Skotholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Hei Per Christian,
Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi etterstreber allltid at våre gjester skal bli fornøyde, og beklager hvis vi ikke klarte å leve opp til forventingene denne kvelden. I år som i fjor, hvor det meste har vært preget av Cocid19, har gitt oss store utfordringer. Da også med tanke på å få tak i personale. Vi er heldige som har fått inn et dedikert ungt team av servitører, som har en bratt læringskurve. Vi har som følge av dette senket listen ved å gå ned i pris, men likevel beholdt antall retter; kr 725,- for 5 retter.
Vi håper på tross av at vi ikke innfridde denne kvelden, at dere vil besøke oss ved en senere anledning igjen.
Med vennlig hilsen Kami Skotholmen

Reisende som så på Kami Skotholmen, så også på

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Fosnavåg, Herøy Municipality
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Kami Skotholmen? Del dine erfaringer!