“Elmirs pizzeria”
Anmeldelse av Elmir Pizzeria

Elmir Pizzeria
Vurdert som nr. 9 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Anmeldt 16. juli 2021

Dårlig smak på hamburgertallereken og dårlig kundebehandling !
Mat som ikke er verdt pengene !!!!!!!

Takk, 154trondl

Anmeldt 10. juni 2021

Dårlig…. Surt personale, ukoslig lokale, maten var svidd på utsiden, og frossen på innsiden.. STYR UNNA

Takk, H2743DBandreas
Anmeldt 5. februar 2021

Maten kom 1 time forsent, den var ufattelig sterk når jeg ikke bestilte noe sterkt. Fikk ikke sausen jeg bestilte. Det var sikkelig kaldt inne på lokalet og de skrudde ned varmen.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, turistpaatur1
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte pizza den ene ene dagen, og måtte vente litt vel lenge, men pizzaen var verdt ventingen! Dagen etter bestilte vi biffsnadder og kebabtallerken. Dette kom raskt, men var litt tamt på smak.

Takk, Minime79
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, vi var en gruppe på 9 personer allle fikk store porsjoner med god mat, godt baket pizza, calzone, burger og kebab i pita. Gode smaker.

Takk, hakkin886

Reisende som så på Elmir Pizzeria, så også på

Fosnavåg, Herøy Municipality
Herøy Municipality, Møre og Romsdal

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Har du vært i Elmir Pizzeria? Del dine erfaringer!