“Trivelig og imøtekommende”
Anmeldelse av Skolo

Skolo
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og lyst med god pizza. Personalet var veldig imøtekommende og blide, men det var nok litt vel travelt for alle da vi var der.

Takk, Shofter

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og var 12 som skulle spise. Kort tid før vi skulle spise, gikk strømmen på hele øya. Da vi kom, var 6 pizza klargjort og det var fyrt opp i peisen. Alle fikk pizza stekt på restvarme. Maten var god, og servicen på topp. Konseptet virker kjempebra med bakst, pizza og «butikk» med diverse bøker, tegnesaker mm. Anbefales.

Takk, Sightseer40679965605
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste (hvit) pizza på Skolo. Et utrolig kult konsept med bespisning i skolens gamle gymsal. Flott, tiltalende interiør og et svært koselig spiseri. Pizza med surdeigsbunn er nydelig og anbefales på det varmeste! Ingen andre restaurantserverte pizza som jeg har prøvd når opp til dette!

Takk, anital413
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Skolo, så også på

Fosnavåg, Herøy Municipality
Herøy Municipality, Møre og Romsdal

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Har du vært i Skolo? Del dine erfaringer!