“Dårlig service, men grei mat”

Restaurant Fosnavåg Brygge
Vurdert som nr. 5 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Med flott beliggenhet ved Fosnavåg Gjestehavn er Restaurant Fosnavåg Brygge blitt et populært spisested. Restauranten er innredet i røff sjøhusstil der maritime antikviteter og redskaper fra lokalområdet utgjør en naturlig del av utsmykningen. Tilbakemeldingene vi får fra våre gjester styrker oss i troen på at vi har lykkes med å skape et sted med lokal, maritim stil - et sted du som gjest vil trives på. Restauranten har 90 plasser inne og ca. 120 plasser på bryggekanten ute. Restaurant Fosnavåg Brygge er stedet for forretningslunch, firmamiddag, familieselskap eller et sted du går for et trivelig måltid - alene eller sammen med venner. Vi har alle rettigheter og noen helger er det underholdning av orkester, trubadurer ol.
Anmeldt 15. juli 2020

Fikk bord og meny kjapt, men deretter tok det 40 min før noen kom å spurte hva vi skulle drikke/spise(og da var det pga vi etterspurte servitør). Maten kom innen rimelig tid, men da hadde ikke drikken kommet. Skje til suppa måtte også spørres etter. Tydelig at servitørene hadde det travelt. Hvis dette stedet skal fungere må de ha flere servitører på jobb! Men jeg kommer uansett ikke tilbake

2  Takk, rakelb2019

Anmeldt 8. juli 2020

Vi spiste gratinert klippfisk med lun eplekake, is og skogsbær til dessert. Helt nydelig. Anbefales!

Takk, Annie E
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra lokale å være på fest i. Fantastisk flink trubadur Hyggelig betjening, og masse kjentfolk

Takk, Kristin S
Anmeldt 9. juli 2018

Fiskesuppa og kamskjell som forrett stod til 5 stjerner. Ølhundene var plassert i egen avdeling tidelig på søndags ettermiddag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Elias_Vagnes
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Må aldri finne på å ta en øl før du kommer hit. Du blir kastet ut / nektet inngang ved minste tegn til å vere brisen. Drikken er dyr og de kan ikke lage noe. I tillegg er de frekke som bare det. Glassene er skitne, hvis ikke er det noe som er galt. Det er urent og og ikke sunt å spise her. I tillegg er det mye bråkmakere som ferdes her.

Dato for besøk: april 2018
4  Takk, Anders Å

Reisende som så på Restaurant Fosnavåg Brygge, så også på

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Fosnavåg, Herøy Municipality
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Restaurant Fosnavåg Brygge? Del dine erfaringer!