“Veldig hyggelig spisested ”

Restaurant Fosnavåg Brygge
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Herøy Municipality
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Med flott beliggenhet ved Fosnavåg Gjestehavn er Restaurant Fosnavåg Brygge blitt et populært spisested. Restauranten er innredet i røff sjøhusstil der maritime antikviteter og redskaper fra lokalområdet utgjør en naturlig del av utsmykningen. Tilbakemeldingene vi får fra våre gjester styrker oss i troen på at vi har lykkes med å skape et sted med lokal, maritim stil - et sted du som gjest vil trives på. Restauranten har 90 plasser inne og ca. 120 plasser på bryggekanten ute. Restaurant Fosnavåg Brygge er stedet for forretningslunch, firmamiddag, familieselskap eller et sted du går for et trivelig måltid - alene eller sammen med venner. Vi har alle rettigheter og noen helger er det underholdning av orkester, trubadurer ol.
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med fantastisk service, drivere som virkelig gjør stedet. Store gode posjoner. Ble stapp mett!!

Takk, Gro R

Anmeldt 20. juli 2021

Følge på 5 snudde i døra fordi vi følte oss ikkje velkommen av servitøren, ho fnyste av at vi ikkje hadde reservert og dei serverte ihvertfall ikkje pizza.

Takk, hannei2020
Anmeldt 15. oktober 2020

Rett og slett den beste norske husmannskost jeg har spist i Norge. Helt fantastisk service fra blide og varme mennesker. Anbefales på det aller varmeste.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 630fredrikh
Anmeldt 15. juli 2020

Fikk bord og meny kjapt, men deretter tok det 40 min før noen kom å spurte hva vi skulle drikke/spise(og da var det pga vi etterspurte servitør). Maten kom innen rimelig tid, men da hadde ikke drikken kommet. Skje til suppa måtte også spørres etter. Tydelig at servitørene hadde det travelt. Hvis dette stedet skal fungere må de ha flere servitører på jobb! Men jeg kommer uansett ikke tilbake

2  Takk, rakelb2019
Anmeldt 8. juli 2020

Vi spiste gratinert klippfisk med lun eplekake, is og skogsbær til dessert. Helt nydelig. Anbefales!

Takk, Annie E

Reisende som så på Restaurant Fosnavåg Brygge, så også på

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Fosnavåg, Herøy Municipality
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Restaurant Fosnavåg Brygge? Del dine erfaringer!