“Flott middagstur til Fosnavågen”

Restaurant Fosnavåg Brygge
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Herøy Municipality
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Med flott beliggenhet ved Fosnavåg Gjestehavn er Restaurant Fosnavåg Brygge blitt et populært spisested. Restauranten er innredet i røff sjøhusstil der maritime antikviteter og redskaper fra lokalområdet utgjør en naturlig del av utsmykningen. Tilbakemeldingene vi får fra våre gjester styrker oss i troen på at vi har lykkes med å skape et sted med lokal, maritim stil - et sted du som gjest vil trives på. Restauranten har 90 plasser inne og ca. 120 plasser på bryggekanten ute. Restaurant Fosnavåg Brygge er stedet for forretningslunch, firmamiddag, familieselskap eller et sted du går for et trivelig måltid - alene eller sammen med venner. Vi har alle rettigheter og noen helger er det underholdning av orkester, trubadurer ol.
Anmeldt 11. juni 2023

Kom sjøvegen og la til rett nedom restauranten. Hadde bestilt bord på forhånd til følge på 4. Bordet stod klart og meny/ drikkekart kom kjapt på plass. Bestilte klippfisk og biff. Nydelig mat og gode, store porsjoner. Her får man valuta for pengene. Til dessert ble det creme brulee og ostekake på gjengen. Flott dandert med mykje tilbehør.
En meget trivelig kveld. Kjem gjerne tilbake hit. God service fra vi kom til vi gikk.

Dato for besøk: juni 2023
3  Takk, marthe irene g

Anmeldt 27. september 2022 via mobile enheter

En aldeles glimrende og ikke minst prisgunstig skalldyrsalat. Anbefales! God mat ellers også. Hyggelig prisnivå. Vennlig service av en for anledningen dansktalende betjening. Uteplasser med en aldeles nydelig utsikt over sjøen. Vi så havørn fra uteplassen. Selv ikke en litt kjølig vind kunne ødelegge denne opplevelsen. Nordvestlandet på sitt aller beste. Dette stedet kan trygt anbefales. Fosnavåg er en trivelig liten kystby på ytre søre Sunnmøre og vel verdt et besøk. Byen har også et aldeles glimrende hotell, Thon Hotel Fosnavåg

Dato for besøk: september 2022
Takk, jejoerst
Anmeldt 28. mars 2022

Dro til stedet som familie med barn. Barnestolene var av ekstremt slipp eldre TrippTrapp, hvor halvparten var feilmontert.

Servitør var hyggelig.

Ble bestilt barnemeny chips og pølse. Dette var skuffende. Overpriset så det sang for ei stusselig grillpølse og litt fritert pommes frites. Kokk hadde til og med saltet pølsen!!!! Til ett barn!

Fiskesuppen/forret var ok, men ble servert lunken og manglet generelt smak/fylde. Brukte mengder med pepper for å få noe smak frem til å orke å spise det.

Gratinert klippfisk var det «beste». Fisken og tilbehør på fat var godt og pent, mens den enorme bollen med kokte poteter servert ved siden av var smakløs og av dårlig kvalitet.

Biffen ble servert fin, selv om den kom gjennomstekt når gjest ba om medium. Fløtegratinerte poteter var ok, men smakte ikke bedre enn en Toro-pose fra butikk. Fin rødvinssaus. Manglende mengde grønnsaker på tallerken, kun en liten bit brokkoli og to lillefinger-størrelse gulerøtter.

Ostekake, is og annet til dessert smakte godt ihvertfall.

Barneisen ble servert i ett høyt glass som for barn gjør det vanskelig å spise selv.

Spiseplassen hadde ikke andre glass å tilby til vann heller enn store melkeglass, også ukurant for barn.

Servitør tilbydde ikke drikkemeny til meny, spurte heller aldri om hva vi ville drikke til maten, og tilbydde aldri påfyll av vann eller noe.

De viste ingen interesse av å gjøre bot for å salte barnets pølse!

Dato for besøk: mars 2022
Takk, kgaure
Anmeldt 4. desember 2021

Det ble en veldig hyggelig feiring i dag på Bryggen. God mat, syntes alle 10 i følget,så vi har ingenting å klage på. Og takket være Marianne, som la til rette for at vi fikk et trivelig selskap, sitter vi igjen med: Hit kommer vi tilbake enda flere ganger!

Dato for besøk: desember 2021
1  Takk, 88Berit88
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med fantastisk service, drivere som virkelig gjør stedet. Store gode posjoner. Ble stapp mett!!

Takk, Gro R

Reisende som så på Restaurant Fosnavåg Brygge, så også på

Herøy Municipality, Møre og Romsdal
Fosnavåg, Herøy Municipality

Fosnavåg, Herøy Municipality
Ulsteinvik, Ulstein

Har du vært i Restaurant Fosnavåg Brygge? Del dine erfaringer!