eDreams
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God service. God mat. Pene oppholdsrom med god utsikt. Hyggelig vertsskap. Et sted som var verd å besøke. Reiser man i området er det verd å ta et stopp der. Stor spisestue med nydelig utsikt. Fine salonger derav en med Krogenes møbler og en flott peis.

Takk, FredrikJ970
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Vi har hatt noen herlige dager på Valdres høyfjellshotell. Hotellet er rent og velholdt, og koselig. Ferdigstilt i 1965, og mye er bevart fra den tiden, mye var også modernisert så hotellet holdt veldig god standard. Fantastisk mat, fikk servert lokal fjellørret og tiramisu første kvelden. Kjempegod burger og sjokoladefondant med vaniljeis andre kvelden. Godt utvalg på frokosten med ferskt brød og god kaffe. Veldig serviceinnstilt personalet som tente opp i ildstedene når vi kom og varmet opp badstuen slik at den var klar når vi kom tilbake fra skitur. Store gode rom med gode senger, og felleslokalene var koselige med mange fine sitteplasser hvor vi kunne senke skuldrene med en god bok. Det var skispor kjørt opp fra hotellet, men vi kjørte 3 km og fikk da nypreppede løyper i fantastisk skog og fjellterreng. Også pluss for at jeg fikk ladet bilen kostnadsfritt Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, andersf985
Anmeldt 14. desember 2020

Vi kom for å gå på langrenn og det fikk vi. Det var snø og kuldegrader og masse skiløyper som var kjørt opp bare noen kilometre unna. På grunn av Covid 19 var det ikke mange gjester på hotellet, men vi fikk utrolig god mat til middag. Spesielt vil jeg trekke fram fjellørreten som var fisket i Steinsetvannet like i nærheten. Utsikten fra matsalen var spektakulær. Dette hotellet ligger virkelig naturskjønt til. Hvis jeg skal trekke for noe så må det være at personalet ikke virket så kjent i lokalområdet. De visste for eksempel ikke hvor nærmeste skiløyper var og om det var kjørt opp løyper. Men dette er bare en detalj. Alt i alt synes vi oppholdet var supert.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Skifriskusen
Anmeldt 6. september 2017

Jeg var her i sommer som tilfeldig forbipasserende. Spiste en nydelig hjemmelaget pizza ute i sommervarmen. Anbefales :), noen uker senere var jeg der igjen for lunsj, denne gang med et fantastisk lunsjbord med alt tenkelig varme og kalde retter. Fantastisk mat og service

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Kjell V
Anmeldt 20. desember 2014

Litt gammelt, men koselig hotell med god atmosfære. God mat, rent og ryddig overalt. Svært hyggelig betjening. Hotellet ligger omgitt av flott natur, med skog og fiskevann Like flott sommer som vinter.

Dato for oppholdet: desember 2014
2  Takk, toveervi