Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Minus:
Bestilte hytte med bad/ toalett, men pga dobbeltbooking frå campingen si side, endte me opp med hytte utan toalett (men med gratis tilgang til sanitær, eit anlegg som for øvrig var for lite til alle camping- gjestane denne veka då campingen var heilt full)
Iskaldt vatn i dusjen….
Hyttene gamle og slitt
Tv på hytta Max 15 tommer
Anlegget generelt gamalt og slitt
Laaang tid på innsjekk (nesten 1 time) då dei som stod i resepsjonen hadde lite/ ingen kontroll eller kjennskap til kva dei skulle gjere (virka som sumarvikarer 1.dag på jobb).
Leikeplassen bestod kun av ei trampoline og ei sklie

Pluss:
Ok badestrand med stupetårn og solsenger.
Butikk og turløyper like ved.
Veldig reint sanitæranlegg

Takk, svillanger
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Forsøkte å ringe campingen 5 ganger, og fikk snakke med samme person. Jeg skulle sjekke tilgjengelighet på hytte for samme dag og fikk hver gang beskjed om å sjekke på bookingsiden deres. Der får man kun sjekket for dagen etterpå, og dette informerte jeg om hver gang.
Han i resepsjonen hadde ikke tid til å sjekke om de hadde ledig hytte. Siste gang spurte jeg om det var slik at han ikke ønsket flere kunder siden jeg fikk det samme svaret hver gang, da la han bare på.

Takk, mettes611
Anmeldt 11. juli 2021

Vi bestilte leilighet ved personlig frammøte 2 juni. Dette fordi vi ikke fikk svar på e posten vi sendte. Da vi kom, fikk vi en leilighet vi ikke hadde bestilt og ikke ville ha. En natt i denne og så fikk vi byttet til en annen, men ikke den vi hadde bestilt. Det var gjort en feil, sa hun i resepsjonen og beklaget. Uten nærmere forklaring. Da vi skulle sjekke ut tok det 20 minutter, fordi han som var på jobb ikke fant oss i systemet. Det ble mye fram og tilbake. Derfor mener vi at Valdres camping har et forbedrings potensiale i i systemet med å svare på e poster, system for registrering av gjester og opplæring av nytt personale. Det er behov for skilting til campingplassen, vi så flere som lette før de fant innkjøringen. Vi savnet og informasjon om hva vi skulle gjøre med sengetøy og håndklær. Vi fikk vite det tilfeldigvis, fordi vi snakket med en av renholderne. Det hadde og vært bra med bruksanvisning på komfyr og oppvaskmaskin. Noe av campingen kunne virke litt slitt og det er behov for opprusting. Campingplassen var ellers koselig. Det var turmuligheter i området og mange fine badeviker når været tillater det. Betjeningen var hyggelig. Leilighetene var fine og rene.

Takk, VE44
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til Leira camping da jeg selv ferierte mye der i min barndom/ungdom. Vi leide hytte, men dessverre skuffet denne hytta så mye at en god del av oppholdet ble påvirket av det. Vi betalte 1745kr for én natt (mye pga covid og vi måtte ha vask og lintøy inkludert), men selv 1100kr som hytta opprinnelig kostet er flere hundre kroner for mye. Hytta har nok ikke blitt renovert siden sin opprinnelse, svært slitt. Gulv, vegger og vinduer bulte, utemøblementet var ødelagt - generelt svært dårlig standard. Heldigvis var det fint vær, så vi kunne kose oss på stranda. Vi kommer dessverre ikke tilbake før vi evt kan få en hytte av meget mye bedre standard enn vi fikk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, inemiland
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Fin campingplass med bra beliggenhet, fine badestrender og kort vei til dagligvarebutikk. Hyggelig betjening i resepsjonen. Hytta vi leide var eldre og nokså slitt, men skinnende ren. Deilig sengetøy i "hotellpakke". Kommer gjerne tilbake

Takk, 746kristinw