Semjon
1,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020
  • Agoda.com
3.2 km fra Nøsen Fjellhotell
Gratis parkering
Two of our Cabins with 3 Bedrooms and 6 Beds. Vaset Ski-Lifts is visible in the background.
  • Lol.travel
    71.8 km fra Nøsen Fjellhotell
    16.5 km fra Nøsen Fjellhotell
    Se flere hoteller i Vestre Slidre
    Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Vi kom til hotellet etter å ha sykla ca 3 mil, og var slitne og svoltne. Vi hadde gleda oss til noko annan mat enn nistematen vår, men så innmari skuffa vi blei då maten blei servert. Det var KUN vegansk mat, og ikkje alternativ mat til dei som ikkje er veganarar. Så dette hotellet er for ei innmari snever kundegruppe som ferdast i fjellet. Det syns vi var heilt fantastisk at det ikkje var alternativ for oss som et norsk tradisjonell kost. Vi hadde med oss ein liten gut på 1 1/2 år, og vi spurde om vi kunne få havregraut til han slik at han fekk noko kjent mat. Havregrauten som blei servert var som betong, store havregryn, tjukk, seig og totalt smaklaus. Ikkje kunne vi ha smør i den for det hadde dei ikkje, og vi prøvde å tynne den ut med melkeerstatninga deira, men til liten nytte for den var fortsatt ikkje god. Han ville knapt nok smake på den.
    Når vi prøvde å sei fra at vi hadde forventa oss tilbud om annan mat, fekk vi til svar at dei hadde fokus på helse og yoga. Og det er greit nok det, eg trenar sjølv yoga og tenker helse i kostholdet. Men kva er helse..? Det er forskjellig frå menneske til menneske. Og som omtrent einaste mogelegheit for overnatting på Golsfjellet i eit fantastisk område for sykkelturar for heile familien syns vi det er utruleg at dei tillet seg å kun servere mat til veganarar. Vi kan godt smake på maten deira, det er ikkje det. Morgonen etter måtte vi vekke personalet for å få veganer-frukost, i håp om at det var noko der som smakte og gjorde oss mette.
    Vi reiste derifrå utan matpakke og svoltne, og vi skulle sykle nær 5 mil den dagen med minsten i sykkelvogn.
    Nøsen; DETTE ER ALTFOR DÅRLEG TILBOD TIL FOLK SOM FERDAST I FJELLET!!!

Dato for oppholdet: september 2019
    1  Takk, Denblomstrende
    Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Gammelt Fjellhotell som er gjort om til ett kombinert yogaretreat / fjellhotell. Noen få fast ansatte og frivillige fra hele verden som arbeider der.
    Standarden på rommene er enkel, bad på rommet og rent og pent.
    Spisesal og oppholdssteder /stue er hyggelige. Svært dyktig kokk som serverer vegetar og vegansk mat ( smakfullt og godt også for en ikkevegetarianer som meg). Dyktig og behagelig yogalærer!
    Fjellstua har åpent for alle typer gjester, også de som er på fjelltur sommer og vinter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Mona S
    Anmeldt 26. juli 2018

Takk for noen flotte dager med yoga, foredrag, nydelig mat og flotte folk.
    Vi var så heldig å få være med på Norges yogafestival- vår første, men ikke siste😊
    Lærere, utøvere og gjester fra mange deler av verden med mål om å gjøre seg selv og andre godt- perfekt!

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Lone H
    Anmeldt 16. oktober 2017

Tilbragte helgen i et perfekt fjellandskap der turvalgene er uendelige. Rommene er av enkel standard, men der tar fellesrommene igjen med god plass og stemning. Personalet er fra alle verdensdeler der ernæring og vennlighet virkelig blir fremhevet - maten var fantastisk! Og yogaen gir helsen er realt boost - på gjensyn!

Romtips: Utsikten mot vannet og Skogshorn er nok den beste!
    Dato for oppholdet: oktober 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, myndx
    Anmeldt 6. september 2016 via mobile enheter

Lå på annekset som holdt veldig enkel men helt grei standard. Inneholder alt man trenger.
    Hotellet var slitt utvendig, men bra oppusset inne.
    Veldig bra beliggenhet i flott natur og lave priser.
    Skogshorn var en fin tur, men det var ganske hardt opp til toppen.
    Bør ha bra klær og sko, og litt treningsgrunnlag.
    Alt i alt ei fin helg på Nøsen 😄👍

Dato for oppholdet: august 2016