B.G.
  • Priceline
  • Agoda.com
3.2 km fra Nøsen Fjellhotell
Gratis parkering
Two of our Cabins with 3 Bedrooms and 6 Beds. Vaset Ski-Lifts is visible in the background.
  • Lol.travel
    18.8 km fra Nøsen Fjellhotell
    71.8 km fra Nøsen Fjellhotell
    Se flere hoteller i Vestre Slidre
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Kom til hotellet etter en lang sykkeltur og vi gledet oss til å bestille noe å spise. Det eneste de hadde å tilby var kanelboller. Rommet var ikke klart før kl.17 som var nok en nedtur, men vi gledet oss til vegetar buffet kl. 18, ( middag). Det ble servert lunken suppe med overkokt brokkoli og gulrot. Elsker vegetarmat, men dette var mildt sagt så langt fra en kulinarisk opplevelse man kan komme. Desserten besto av kanelboller; igjen. Alt virket uprofesjonelt og hele opplevelsen var en stor skuffelse. Synd at det ble slik for hotellet ligger nydelig til, men fin natur og god karma holdt ikke i denne gangen.

2  Takk, LindaM7332
    Anmeldt 25. juli 2020

Vi hadde vært på en ukesferie hos denne yoga fjellhotell samen med små barn. Noe som visste seg å være vanskelig fra dag en. Folk bor på hotellet som sild i kanna. Det var ikke nok varmt vann for alle og noen ganger har felles mat serveringen gått tomt for maten innen 20 minutter. Eier til hotellet har gitt oss beskjed at det er best for alle at barna skal gråte inn på rommet og ikke i felles arealet. Sikkert liker ikke støy fra små barn.

Jeg syns etter min erfaring, passer stedet lite til små barns familie. Det hadde vært mye unødvendig stress og spenning.

3  Takk, SemjonT
    Anmeldt 26. september 2019 via mobile enheter

Vi kom til hotellet etter å ha sykla ca 3 mil, og var slitne og svoltne. Vi hadde gleda oss til noko annan mat enn nistematen vår, men så innmari skuffa vi blei då maten blei servert. Det var KUN vegansk mat, og ikkje alternativ mat til dei som ikkje er veganarar. Så dette hotellet er for ei innmari snever kundegruppe som ferdast i fjellet. Det syns vi var heilt fantastisk at det ikkje var alternativ for oss som et norsk tradisjonell kost. Vi hadde med oss ein liten gut på 1 1/2 år, og vi spurde om vi kunne få havregraut til han slik at han fekk noko kjent mat. Havregrauten som blei servert var som betong, store havregryn, tjukk, seig og totalt smaklaus. Ikkje kunne vi ha smør i den for det hadde dei ikkje, og vi prøvde å tynne den ut med melkeerstatninga deira, men til liten nytte for den var fortsatt ikkje god. Han ville knapt nok smake på den.
    Når vi prøvde å sei fra at vi hadde forventa oss tilbud om annan mat, fekk vi til svar at dei hadde fokus på helse og yoga. Og det er greit nok det, eg trenar sjølv yoga og tenker helse i kostholdet. Men kva er helse..? Det er forskjellig frå menneske til menneske. Og som omtrent einaste mogelegheit for overnatting på Golsfjellet i eit fantastisk område for sykkelturar for heile familien syns vi det er utruleg at dei tillet seg å kun servere mat til veganarar. Vi kan godt smake på maten deira, det er ikkje det. Morgonen etter måtte vi vekke personalet for å få veganer-frukost, i håp om at det var noko der som smakte og gjorde oss mette.
    Vi reiste derifrå utan matpakke og svoltne, og vi skulle sykle nær 5 mil den dagen med minsten i sykkelvogn.
    Nøsen; DETTE ER ALTFOR DÅRLEG TILBOD TIL FOLK SOM FERDAST I FJELLET!!!

Dato for oppholdet: september 2019
    1  Takk, Denblomstrende
    Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Gammelt Fjellhotell som er gjort om til ett kombinert yogaretreat / fjellhotell. Noen få fast ansatte og frivillige fra hele verden som arbeider der.
    Standarden på rommene er enkel, bad på rommet og rent og pent.
    Spisesal og oppholdssteder /stue er hyggelige. Svært dyktig kokk som serverer vegetar og vegansk mat ( smakfullt og godt også for en ikkevegetarianer som meg). Dyktig og behagelig yogalærer!
    Fjellstua har åpent for alle typer gjester, også de som er på fjelltur sommer og vinter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, Mona S
    Anmeldt 26. juli 2018

Takk for noen flotte dager med yoga, foredrag, nydelig mat og flotte folk.
    Vi var så heldig å få være med på Norges yogafestival- vår første, men ikke siste😊
    Lærere, utøvere og gjester fra mange deler av verden med mål om å gjøre seg selv og andre godt- perfekt!

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Lone H