Tripadvisor
Øystre Slidre
Publiser
Innboks
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Beliggenheten med 3,5 km fra Beitostølen og nærheten til fjellet er perfekt. Rolig og fint område.
God frokost med nybakt brød og andre hjemmelagde produkter.
Kommer gjerne tilbake både sommer og vinter.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 20. mars 2018

Grønolen er et supert utgangspunkt for flotte naturopplevelser på Beitostølen, både sommer og vinter. Vertskapet gir super personlig service med historiefortelling, turforslag, guiding og ikke minst supergod hjemmelaget mat av lokale råvarer.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Fresno_10
Anmeldt 1. oktober 2017

Vi feiret bryllup på Grønolen Fjellgard, og maten vi fikk servert var helt eventyrlig god. I det store og hele var det godt tilrettelagt for en vellykket feiring.
Rommene var greie. Men de slitte gamle vegg-til-vegg-teppene var ikke særlig fristende å tråkke på barbeint.
Og så ble det mye bæring opp og ned trapper av en rullestolbruker.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Inger H
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Ut fra tidligere omtaler av Grøndalen fjellgård ble vi litt skuffet. Hele anlegget virket temmelig slitt og kan ikke ha hatt særlig oppgradering de senere årene. Fargene var tunge og mørke og rommet vårt lite og slitt. Dørhåndtaket til badet var ødelagt, og døra skjev så den stanget i karmen. TV'n var av det aller minste slaget, og på badet manglet glass for tannpuss. Omgivelsene rundt hotellet var fine, men dessverre kunne de ikke benyttes grunnet regnvær. Betjeningen fremsto som blide og hjelpsomme, og frokosten, som besto av mange heimelagede produkter, var virkelig god! Selve matsalen var lys og lett med masse lys fra en lang vegg med vinduer som ga utsikt mot en flott natur. For den som vil oppleve en fjellgård med litt eldre stil, kan jeg gjerne anbefale stedet.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Tor Egil L
Anmeldt 3. august 2017

Nydelig rom med utrolig god seng, nydelig utsikt og naturen er bare fantastisk, nydelig for aktive tur mennesker som vil være i fjellet eller utforske naturen. til besteforeldre som vil bare slapne av med Nydelig mat som er bare i en egen klasse.

Romtips: rom bak resepsjonen er bedre insolent for støy
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Nicolai K