Tripadvisor
Øystre Slidre
Publiser
Innboks
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Lite kan måle seg mot fjellferie på Grønolen. Svarer alltid til forventningene. Denne gang tok vi med våre beste venner til favorittstedet vårt. Her har vi tilbrakt sommerferie, høstferie, vinterferie og påskeferie. 8 år siden sist vi var på Grønolen. Vi valgte en stor leilighet med god plass. For en drømmeferie! Vennene våre var overveldet. Etter dager med strålende fjellturer, sto spa-avdelingen klar for ømme muskler. Deretter nydelig middag i den flotte spisesalen. Vertskapet stiller opp med alt vi kan ønske. Ingenting er som å komme tilbake fra den litt hektiske delen av Beitostølen til rolige og fredelige Grønolen. Her kommer vi garantert igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, KariDage
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi stortrivdes på fjellgården til tross for litt slitne rom. Senga var god, utsikten vakker og personalet veldig hyggelig! Velværeavdelinga kompenserte for badet på rommet. Turene de arrangerer kombinert med weekendopphold virker midt i blinken for de som både er glad i turopplevelser samt nydelig mat. Hit vil vi tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, LivTrude
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Beliggenheten med 3,5 km fra Beitostølen og nærheten til fjellet er perfekt. Rolig og fint område.
God frokost med nybakt brød og andre hjemmelagde produkter.
Kommer gjerne tilbake både sommer og vinter.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 20. mars 2018

Grønolen er et supert utgangspunkt for flotte naturopplevelser på Beitostølen, både sommer og vinter. Vertskapet gir super personlig service med historiefortelling, turforslag, guiding og ikke minst supergod hjemmelaget mat av lokale råvarer.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Fresno_10
Anmeldt 1. oktober 2017

Vi feiret bryllup på Grønolen Fjellgard, og maten vi fikk servert var helt eventyrlig god. I det store og hele var det godt tilrettelagt for en vellykket feiring.
Rommene var greie. Men de slitte gamle vegg-til-vegg-teppene var ikke særlig fristende å tråkke på barbeint.
Og så ble det mye bæring opp og ned trapper av en rullestolbruker.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Inger H